Beantwoorden
Golfpaal1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Leesclubje starten? Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Foutcode 3016 op de Telenet-website en app

Deze video kan niet worden afgespeeld foutcode 3016

Deze melding krijg ik op mijn ipad op de telenet tv pagina

ook op de app krijg ik een foutcode en dezelfde boodschap (code 1102

 

Titel gewijzigd door MarianneM (mod) | Vorige titel: Deze video kan niet worden afgespeeld foutcode 3016

0 Likes
50 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Foutcode 3016 op de Telenet-website en app

Ik geef jullie bij deze graag een nieuwe update. Woensdag hebben we uitgereikt naar enkele collega's die hieraan werken.

Ondertussen mag ik bevestigen dat de meeste issues van de baan zijn, maar dat ze wel nog steeds validaties aan het uitvoeren zijn. 
Normaal zouden de meeste klanten er geen hinder meer van mogen ondervinden.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Foutcode 3016 op de Telenet-website en app


@Suzy  schreef:

Ik geef jullie bij deze graag een nieuwe update. Woensdag hebben we uitgereikt naar enkele collega's die hieraan werken.

Ondertussen mag ik bevestigen dat de meeste issues van de baan zijn, maar dat ze wel nog steeds validaties aan het uitvoeren zijn. 
Normaal zouden de meeste klanten er geen hinder meer van mogen ondervinden.


@Suzy is het beleid van Telenet nog steeds hetzelfde voor iedereen? Dat wil dus zeggen een dienst die voor zo'n 20 dagen niet werkt geen enkele compensatie?! 

 


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



Gwenn1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Foutcode 3016 op de Telenet-website en app

Hallo

Ik probeer al enkele dagen lekker mijn tv-programma's te bekijken op mijn MacBook Pro (2017) via telenettv.be aangezien de app niet beschikbaar is voor macOS. Maar telkens krijg ik de volgende foutmelding "Deze video kan niet worden afgespeeld foutcode 3016". Ik heb al geprobeerd de wifi verbinding opnieuw op te starten, geprobeerd op een ander wifi netwerk, inloggen en uitloggen,... niks helpt! Daarvoor werkte de site gewoon "normaal".

Ik zou zeer graag opnieuw naar mijn tv-programma's kunnen kijken vanop mijn kot.

Ik ben de slimme kei die hier een oplossing voor heeft alvast zeer dankbaar 😊

groeten

Gwenn

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Foutcode 3016 op de Telenet-website en app

Op de ipad ook van dat, foutcode 1102.

Die problemen zijn er nu al van in december, telenet is blijkbaar niet bij machte om het op te lossen. Schandalig dat ze geen compensatie geven voor een product die al bijna a drie maanden in gebreke blijft.

BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Foutcode 3016 op de Telenet-website en app

 

@Christof75  schreef:

Op de ipad ook van dat, foutcode 1102.

Die problemen zijn er nu al van in december, telenet is blijkbaar niet bij machte om het op te lossen. Schandalig dat ze geen compensatie geven voor een product die al bijna a drie maanden in gebreke blijft.


Klopt. Gisterenavond was het euvel ook terug op de iPads. Onbegrijpelijk!

De truc met privédoorgifte werkt nog steeds. Van zodra je deze uitschakelt werkt het terug. Uiteraard kan dit niet de bedoeling zijn. Als alle andere streamingdiensten met hun beveiliging wel naar behoren werkt moet Telenet dit ook maar kunnen. 


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



0 Likes
Ex-Netweter
 

Foutcode 3016 op de Telenet-website en app


@BillyX  schreef:

 

Als alle andere streamingdiensten met hun beveiliging wel naar behoren werkt moet Telenet dit ook maar kunnen. 


Een utopische droom. Telenet is geen streamingdienst!

Zolang Telenet een eigen tv-decoder naar hun klanten pusht zal een feilloze werking van de TV-app maar een irrelevante bijkomstigheid blijven.
Waarom zou Telenet meer moeite doen? De klant kan toch via de TV-box kijken? Dat is de mentaliteit van een klassiek kabelbedrijf, niet van een streamingdienst.

De insteek bij échte streamingdiensten is compleet anders.
Netflix en co hebben de markt veroverd door hun aanbod op alle mogelijke toestellen en schermen beschikbaar te maken.

0 Likes