Beantwoorden
CédricD
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Foutcode CS1010 bij opstarten

Hallo

Gisteren heb ik de Tv box ontvangen. Ik stelde de taal in en daarna startte deze opnieuw op en kreeg ik de foutmelding "Dit lukt even niet CS1010". Verder doet hij niets meer.

0 Likes
19 reacties
WernerH
Professional Weetjeslezer
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Foutcode CS1010 bij opstarten

Ik heb sinds dinsdag morgen 25/06 een nieuwe router geplaatst en daardoor werken mijn TV’s niet meer. 

Vanavond is het avond 3 zonder tv omdat mijn TV Boxen niet meer werken wegens foutmelding CS1010. 

Dinsdag dadelijk gebeld naar Telenet. Het zou een gekend probleem zijn.

De onderliggende dienst is er mee bezig maar ik zie geen oplossing. Er kan zelfs geen datum afgesproken worden dat het gefixt zou zijn en ik terug TV kan kijken!?!?

Beste Telenet. Ik wil dat het vrijdag 28/02 opgelost is. 

Excuses dat jullie zoveel werk hebben vind ik “not done”

 

 

0 Likes
Kelsey
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De kop is eraf!

Foutcode CS1010 bij opstarten

@Suzy Wij zitten nu ook met dit probleem. We hebben al telefonisch contact opgenomen, maar we werden niet verder geholpen. Er werd ons gezegd dat ze niet kunnen helpen en dat het enige wat we kunnen doen, is wachten.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Foutcode CS1010 bij opstarten

@Kelsey 

Ik zou alles eens herstarten en als het niet lukt terug contact nemen met telenet. Misschien krijg je iemand aan de lijn die beter kan helpen.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
gsmerjes
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Wereld gedichtendag It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Foutcode CS1010 bij opstarten

wat moet ik wel doen met dat probleem

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Foutcode CS1010 bij opstarten

@gsmerjes 

Uw vraag is nogal vaag. Maar als je een foutcode krijgt, die steeds terugkomt, kan je best je tv-box eens zonder stroom zetten. (knop achteraan) Bij niet algemene problemen lost dit zeer dikwijls dat soort van problemen op.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes