24769
netweters
|
152550
antwoorden
|
20720
vragen
|
Hallo
Gisteren heb ik de Tv box ontvangen. Ik stelde de taal in en daarna startte deze opnieuw op en kreeg ik de foutmelding "Dit lukt even niet CS1010". Verder doet hij niets meer.
Ik heb sinds dinsdag morgen 25/06 een nieuwe router geplaatst en daardoor werken mijn TV’s niet meer.
Vanavond is het avond 3 zonder tv omdat mijn TV Boxen niet meer werken wegens foutmelding CS1010.
Dinsdag dadelijk gebeld naar Telenet. Het zou een gekend probleem zijn.
De onderliggende dienst is er mee bezig maar ik zie geen oplossing. Er kan zelfs geen datum afgesproken worden dat het gefixt zou zijn en ik terug TV kan kijken!?!?
Beste Telenet. Ik wil dat het vrijdag 28/02 opgelost is.
Excuses dat jullie zoveel werk hebben vind ik “not done”
@Suzy Wij zitten nu ook met dit probleem. We hebben al telefonisch contact opgenomen, maar we werden niet verder geholpen. Er werd ons gezegd dat ze niet kunnen helpen en dat het enige wat we kunnen doen, is wachten.
wat moet ik wel doen met dat probleem
Uw vraag is nogal vaag. Maar als je een foutcode krijgt, die steeds terugkomt, kan je best je tv-box eens zonder stroom zetten. (knop achteraan) Bij niet algemene problemen lost dit zeer dikwijls dat soort van problemen op.