Foutcode CS1011 TV-box
Beste leden,
Ik had graag indien mogelijk hier wat extra info bekomen ivb met mijn probleem.
Sinds het plaatsen van een nieuwe tv merkte ik dat ik minder scherp beeld had op mijn nieuwe samsung.
Ik belde daardoor naar de klantendienst op en vroeg wat het probleem kon zijn ( hun uitleg digibox van 3 jaar oud vervangen wat we toen ook deden zonder enige verbetering)
Na terug contact deze keer in een Telenet punt werd er een afspraak gepland op vorige week vrijdag.
Vrijdag komt technieker ter plaatse en installeerde een gloednieuwe decorder die net iets groter dan een bankkaart is ik kan n geen naam van dit toestel.
Technieker zegt kan aan de coaxkabel liggen en dit toestel gebruikt deze niet meer.
Tijdens de installatie van het bakje was er een probleem met de activate.
We kregen de foutcode CS1011 op het scherm met daaronder de melding "het lijkt er op dat je geen abonnement hebt. Contacteer de klantendienst.
De technieker zei binnen het uur zal het geactiveerd worden maar tot op vandaag is het probleem nog steeds niet opgelost en zitten we. Bijna 1 week al zonder televisie.
Wat mij het meeste stoort is alle dagen terug de klantendienst Bellen en te horen krijgen dat het bij IT zit en ze verder niets kunnen doen.
Ik vind dit persoonlijk toch echt niet kunnen naar de klant toe.
Nu zitten we in het ongewisse en weten dus niet wanneer we weer tv zullen hebben.
Zijn hier mensen die tips hebben of weten hoelang dit zo kan duren?
Bedankt alvast om dit even te willen bekijken.
Grt kristof
Titel gewijzigd door Anissa (mod) | Vorige titel: Code CD1011