De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutmelding CS1010

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Hi there! En we zijn vertrokken! Hallo! Welkom!

Hallo,

We zijn al sinds gisterenochtend aan het wachten om te kunnen kijken naar TV...

De technieker zei dat de storing na 3u opgelost ging zijn, maar we zijn nu al een dag verder en dit nog steeds zo.

Ik heb al gebeld naar de klantendienst, maar die kunnen mij (nog) niet helpen doordat ze geen tijd hebben momenteel...

Kan er mij iemand helpen? Wat moet ik doen?

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Highlighted
Professional Bijna Allesweter
Full speed writing! Bye-bye Google, hello Yougle! Ongelooflijk (maar waar)! Lees je nog iets anders? ;-)

@Alberthub  op dit moment ga niet meer kunnen doen dat af te wachten het is aan de achterliggende dienst om het op te lossen. Hier heb je nog een post met ongeveer hetzelfde probleem : 

https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/CS1010-foutmelding-na-activatie-nieuwe-T...

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Meesterweter
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

@Alberthub 

Nog eens bellen. De volgende heeft misschien wel tijd.

Tijd en goesting kunnen wel eens verward worden met elkaar.

Louishufk | Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

@Alberthub  schreef:

...

Ik heb al gebeld naar de klantendienst, maar die kunnen mij (nog) niet helpen doordat ze geen tijd hebben momenteel...

...

@Alberthub dit is absoluut niet oké! Zeker en vast terug contact met Telenet opnemen telefonisch of via de sociale media van Telenet (Facebook/Twitter/WhatsApp). Dit moet nagekeken worden in de systemen of door de back office. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Beantwoorden