24756
netweters
|
152403
antwoorden
|
20700
vragen
|
Hey iedereen,
Gisteren ben ik overgeschakeld naar de Telenet TV box. Bij het opstarten krijg ik deze error: CS1011. De technische dienst van Telenet gecontacteerd, maar ze konden me helaas niet helpen. Was blijkbaar iets achterliggend zei men.
Heeft iemand van jullie dit probleem ook?
Met vriendelijke groeten,
Tim Calus
Al eens geprobeerd de TVbox van de stroom af te halen, 10 sec te wachten en de stekker terug in het stopcontact te steken ?
Dit heb ik inderdaad al geprobeerd. Maar geen oplossing.
Volgens Telenet is het probleem bij hen bekend
Dit gaat blijkbaar achterliggend opgelost worden. Hier is nog al eens een topic over geweest met hetzelfde probleem.
Heb nog eens wat andere topics bekeken die dezelfde code krijgen en het gaat telkens om die code en die komt tijdens de activering , althans kan die komen. Dat gaat dus opgelost worden enkel kun je er zelf nu niet veel aan doen en zal dit achterliggend door de backoffice opgelost worden.
@TMCLS93 uw Tv box is nog niet geactiveerd. Dit moeten ze achterliggend oplossen als het vanzelf niet gaat.
Kijk wel eerst even of je internet hebt op je tv box. Normaal gezien zou het profiel dan automatisch moeten laden en de activatie moeten gebeuren.
Hallo Tim, ik heb hetzelfde probleem. Vandaag een TV box willen installeren en dezelfde foutmelding. Ik heb Telenet gecontacteerd en de technische dienst zou proberen om mijn probleem op te lossen binnen de 2 werkdagen… Laat jij mij iets weten als het bij jou opgelost is? Alvast bedankt. Groetjes, Patrick
Hallo, zijn er andere personen waarbij Telenet dit probleem opgelost heeft? Ik heb er niet zoveel vertrouwen in… Alvast bedankt. Groetjes. Patrick
@Patrick6767 dat is een veel voorkomend probleem als er veel aanvragen of registraties gedaan worden voor de tv box, het kan 2 dagen duren eer het in orde is.
is in het systeem dat het soms niet direct doorkomt.
komt in orde 😉
Ok, bedankt voor het antwoord en geruststelling Master Magic 😃 Groetjes, Patrick
Tim, is jouw probleem ondertussen opgelost? Ik heb nog altijd hetzelfde probleem. Groetjes, Patrick
@Patrick6767 ik ben ondertussen overgeschakeld op de Flow app, het duurde me net iets te lang van zaterdag tot nu geen tv...
Dus ik heb mijn tv box ingeleverd en ben nu aan het wachten tot Telenet de aanpassing doorvoert
Ik wil niet enkel posten als er iets fout loopt. Bij deze laat ik dan ook weten dat mijn probleem sinds gisteren opgelost is. Mij TV boxen zijn dus geactiveerd geraakt. Oef! Groetjes
Beste
Ik heb dit probleem ook. Ik wacht al 2dagen op antwoord zowel telefonisch als op whatsapp! Ik moest daarstraks op Messenger mijn foto doorsturen in verband wat er vaonder die stickers opstaan. Blijkbaar was dit nog niet actief. Ze gingen het in orde maken. Nog niets alle kabels ook uitgetrokken. Nog niets. Pff
Met andere woorden kan nog altijd geen tv kijken en dat op een weekend 😡.
Groeten