Beantwoorden
Batman
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Jij bent af! Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box

Ik wisselde Vrijdag mijn digi-recorder in voor een tv box ,2 dagen later werkt hij steeds nog niet blijkbaar krijg ik de CS1011 code dat ik geen abonnement heb ,ik vraag me af hoelang dit registreren eigenlijk duurt ,de technische dienst heeft geen idee hoelang het kan duren het gaat heel traag meld men mij ,ik vroeg me af of ze daar dan proximus gebruiken.

Mijn vraag is heb ik een verkeerde beslissing genomen om mijn digi-recorder in te leveren want ik heb er nu al spijt van ,ik betaal voor tv en streamz wat ik nu niet kan gebruiken natuurlijk.

En ondertussen lees ik dat de prijzen weeral stijgen .

Ik lees hier dat er mensen zijn dat daar 1,5 week hebben moeten op wachten ik vrees dat mijn geduld niet zover reikt...

 

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: TV box

0 Likes
30 reacties
Batman
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Jij bent af! Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box

en van wanneer heb jij je tv box als ik vragen mag

0 Likes
Batman
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Jij bent af! Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box

de joker lacht zich al 3 dagen een kriek,ja die heeft mobistar 🙄

0 Likes
Ex-Netweter
 

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box


@Batman  schreef:

en van wanneer heb jij je tv box als ik vragen mag


Van vrijdag. Zie @Geert-1969  zijn/het eerste bericht/antwoord.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box

Dat activeren is blijkbaar afhankelijk van hoe goed de medewerkers dit ingeven in het systeem. Daarom ga ik altijd naar een Center, die zijn rechtstreeks aanspreekbaar en meer verantwoordelijk voor wat ze doen. Doen ze het verkeerd krijgen ze het zelf terug op hunne kop. Die telefoonmedewerkers, wat kan hen dat schelen. De volgende keer is het een ander die de klodden oplost. Wat die prijsstijgingen betreft. Telenet iets meer dan 4% klaar en duidelijk gecommuniceerd. Proximus meer dan 6% maar dat vermelden ze niet. Bij Orange gaat het net niet om en bij de 10%. We gaan er moeten aan wennen.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Batman
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Jij bent af! Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box

 in het telenet was alles in orde,die jongen heeft dat gecheckt mijn tv box stond daar al mijn contract blijkt algemeen probleem te zijn , het systeem dat de registratie doet draait op een inbel modem blijkbaar hehehe nog ene van belgacom 😂

0 Likes
Geert-1969
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Topicvreter! Topicwurm! π-DAY! Dag van de Chocolade

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box

Ik heb mijn tv-box van vrijdag na 17.30 uur.

 

Batman
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Jij bent af! Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box

Bedankt ik om 12H30

0 Likes
Batman
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Jij bent af! Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box

TV box geinstalleerd ik ben best onder de indruk het lange wachten is beloond

DieterYssers
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box

Ben je daar zeker van? Ik heb de nieuwe TV box, maar mijn vrouw wil nog een paar films zien die op de decoder staan alvorens ik hem binnen breng.

 

0 Likes
DieterYssers
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box

Ben je daar zeker van? Ik heb de nieuwe TV box, maar mijn vrouw wil nog een paar films zien die op de decoder staan alvorens ik hem binnen breng.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box

@DieterYssers als je over gaat naar de tv box krijg je nog een maand tijd om je digicorder binnen te doen om je opnames nog te bekijken van je digicorder.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Batman
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Jij bent af! Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box

de technieker vertelde mij dat een tv box en digi-recorder niet samen werken vanaf de tv box geactiveerd is kan je de digi-recorder niet meer gebruiken,ik vertel ook maar wat mij is gezegd.

Om de digi-recorder te gebruiken moet de tv box gedeactiveerd worden dat vertelde men mij op de technisch dienst.

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box


@Batman  schreef:

de technieker vertelde mij dat een tv box en digi-recorder niet samen werken vanaf de tv box geactiveerd is kan je de digi-recorder niet meer gebruiken,ik vertel ook maar wat mij is gezegd.


Zoals hierboven reeds gezegd kan je de digicorder blijven gebruiken om opnames van de harde schijf te bekijken.

Je mag zelfs zonder kosten je digicorder 30 dagen gebruiken, het is dus niet zo dat je de digicorder moet "omruilen" of afgeven om een TV-Box te krijgen.

Na 30 dagen moet je die inleveren, of je krijgt de rekening voor de "restwaarde".

 

Het is dus niet helemaal juist wat je zegt ... of wat de technieker U heeft wijsgemaakt (of je hebt het verkeerd begrepen).

0 Likes
Batman
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Jij bent af! Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box

dus de technische dienst,de technieker en de telenet medewerker maken mij iets wijs fijn is dat ...raar .

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box

@Batman 

 

Het is allemaal een kwestie van perceptie. Plaats de feiten in het juiste daglicht.

 

Het klopt dat een TV Box en een Digicorder niet samen kunnen functioneren.

 

MAAR: daar bedoelt men mee: volledig functioneren !!

 

Wat dus wel kan: een digicorder aansluiten aan de TV zonder verbinding met het internet en tegelijkertijd een TV box aansluiten die wel verbinding heeft met het internet.

 

Je kan dan enkel maar de opnames die reeds op de digicorder staan bekijken. Niks anders. Geen nieuwe opnames maken en geen live programma's bekijken.

 

De TV Box daarentegen is dan volledig operationeel.

 

En dat is allemaal perfect legaal. Zolang je een gehuurd toestel maar binnen de 30 dagen na het aansluiten van de TV Box binnen brengt bij Telenet. Een aangekochte digicorder blijft uiteraard gewoon uw eigendom. En zolang die maar niet op het internet aangesloten is kan je die opnames blijven bekijken.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.