24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20722
vragen
|
Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Geen beeld
Heb je ook enige uitleg dan enkel een foto? Want met enkel een foto kunnen wij je niet veel helpen natuurlijk.
Als je een topic maakt duidelijk uitleggen wat het probleem is wat je al eventueel geprobeerd hebt om dit op te lossen eventueel hoe je met de dingen verbonden bent.
Je foto is ook nog niet goedgekeurd dus zien ook niks.
Hoe meer informatie we hebben des te gerichter en beter kunnen we je helpen.
Ik heb al reactie gekregen van Telenet. Het probleem dat ik heb is geweten en is ook bij meerdere gebruikers. Ze zijn er mee bezig dit op te lossen
En wat is dan het probleem ?
Misschien kan je wel het probleem omschrijven en het hier posten. Ook om andere netweters / andere mensen op de hoogte te brengen dat er dus bepaalde problemen zijn. Op deze manier kan je altijd iemand helpen. En kunnen we ook vermijden dat we elke keer dezelfde topics krijgen met dit zelfde probleem.
Ze weten zelf niet goed wat het probleem is. Ik moet de de volgende dagen nog is proberen om te zien of het probleem verholpen is
De vraag van @patrick37 was niet wat volgens Telenet het probleem is. De vraag is welk probleem jij ervaart, "geen beeld" zegt niets over wat er aan de hand is.