Beantwoorden
Cindyvdn
Freshman Beetjesweter
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken!

Foutmelding bij gebruik van Telenet TV-app.

IMG_5996.jpeg

Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Geen beeld

0 Likes
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

@Cindyvdn 

Heb je ook enige uitleg dan enkel een foto? Want met enkel een foto kunnen wij je niet veel helpen natuurlijk. 

Als je een topic maakt duidelijk uitleggen wat het probleem is wat je al eventueel geprobeerd hebt om dit op te lossen eventueel hoe je met de dingen verbonden bent. 

Je foto is ook nog niet goedgekeurd dus zien ook niks. 

Hoe meer informatie we hebben des te gerichter en beter kunnen we je helpen.

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Cindyvdn
Freshman Beetjesweter
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken!

Ik heb al reactie gekregen van Telenet. Het probleem dat ik heb is geweten en is ook bij meerdere gebruikers. Ze zijn er mee bezig dit op te lossen 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

@Cindyvdn 

En wat is dan het probleem ? 

Misschien kan je wel het probleem omschrijven en het hier posten. Ook om andere netweters / andere mensen op de hoogte te brengen dat er dus bepaalde problemen zijn. Op deze manier kan je altijd iemand helpen. En kunnen we ook vermijden dat we elke keer dezelfde topics krijgen met dit zelfde probleem.

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
Cindyvdn
Freshman Beetjesweter

Ze weten zelf niet goed wat het probleem is. Ik moet de de volgende dagen nog is proberen om te zien of het probleem verholpen is 

0 Likes
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

De vraag van @patrick37  was niet wat volgens Telenet het probleem is. De vraag is welk probleem jij ervaart, "geen beeld" zegt niets over wat er aan de hand is.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
Philippe_
Moderator
Topicvreter! Warming up? Topicwurm! Al 25 duimen!

@Cindyvdn 

Ik ga er van uit dat je deze foutmelding kreeg bij het gebruik van de Telenet TV-app? Ik heb je titel alvast aangepast. Mocht dit toch nog iets anders zijn, mag je ons altijd meer informatie bezorgen. 🙂

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewPhilippe | Moderator

0 Likes