Beantwoorden
saaiers
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Laat de zon in je hart! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Geen 4K ondersteuning tv-box

eMijn tv box ondersteunt geen 4K terwijl mijn Lg tv en Pioneer versterker 4K ondersteunen. Als ik mijn ps4 pro opstart heb in wel 4K ondersteuning maar bij de tv-box niet.

Iemand een oplossing?

0 Likes
9 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen 4K ondersteuning tv-box

Een beetje geduld tot voorjaar 2019 .... Smiley Knipoog


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen 4K ondersteuning tv-box

Wat je allemaal zal krijgen in deze grote snoepwinkel die de nieuwe digibox is zie je hier: https://radiovisie.eu/nieuwe-set-top-box-telenet-wordt-neusje-van-de-zalm/

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen 4K ondersteuning tv-box

de testers weten zelf dat je dit bericht met een korreltje zout mag bekijken 😉 

wacht af tot februari 2019 voor het eindresultaat, ze maken er allemaal een verhaaltje van aan de hand van een bericht op totaaltv wat ook al deels niet klopt en enkel spreekt over Nederland.

grotendeels niet hetzelfde.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Geen 4K ondersteuning tv-box

Volgens mij heeft @saaiers al een nieuwe TV-box als ik hem zo hoor spreken erover, niet? 


Alleszins als er iets niet werkt met je nieuwe box, kan je best even binnen bellen bij Telenet zodat ze dit met je kunnen bekijken. Indien je de nieuwe TV-box aan het uittesten bent, heb je een telefoonnummer gekregen waarop je terecht kan met al je TV-box vragen of problemen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

saaiers
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Laat de zon in je hart! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Geen 4K ondersteuning tv-box

@Suzy Idd ik ben de nieuwe tv box aan het uittesten, ik heb hierbij geen telefoonnummer gekregen om mijn problemen te melden bij Telenet.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Geen 4K ondersteuning tv-box

@saaiers, dat is vreemd! Heb je ook geen info via mail gekregen? Hier zit er normaal gezien een link in naar een online FAQ met alle info over de nieuwe TV-box.

 

Hier is alvast het telefoonnummer: 015/33.44.88. Enkel klanten met een TV-box komen terecht bij het expert team. Let wel dat dit expert team enkel tussen 8u-20u aanwezig is op weekdagen. Na deze openingsuren of in het weekend, wordt je doorverbonden naar de gewone technische klantendienst.

Je wacht dus best tot morgen om te bellen.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Geen 4K ondersteuning tv-box

Ik heb er al een goeie 15 geïnstalleerd bij klanten, moet zeggen staan toch geen leugens in dit artikel? 😛

Box zelf wordt natuurlijk nog verder uitgebreid na testfase

0 Likes
saaiers
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Laat de zon in je hart! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Geen 4K ondersteuning tv-box

@Suzy kan het zijn dat ik nog geen toegang heb tot het gesloten forum van de testers want zie het niet staan in het overzicht.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Geen 4K ondersteuning tv-box

@saaiers toegang vragen tot het afgeschermde test gedeelte is niet meer nodig. Hier lees je de aankondiging. 

 

Enkel de 350 testers uit de 1ste testfase (16/07-02/09) hebben toegang tot het afgesloten gedeelte. Zij kregen in de zomer hierlangs support, maar vanaf 3/09 is dit niet meer het geval. Ook zij moeten sinds begin september bellen om geholpen te worden met hun TV-box vragen. Nieuwe testers toevoegen aan dit gedeelte is dus niet mogelijk/nodig. Stel gerust jouw TV-box vragen hier en wie weet kan een andere tester je wel helpen of wat advies geven.

 

Als je effectief support van Telenet nodig hebt, moet je bellen naar 015/33.44.88. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.