24749
netweters
|
152308
antwoorden
|
20690
vragen
|
eMijn tv box ondersteunt geen 4K terwijl mijn Lg tv en Pioneer versterker 4K ondersteunen. Als ik mijn ps4 pro opstart heb in wel 4K ondersteuning maar bij de tv-box niet.
Iemand een oplossing?
Wat je allemaal zal krijgen in deze grote snoepwinkel die de nieuwe digibox is zie je hier: https://radiovisie.eu/nieuwe-set-top-box-telenet-wordt-neusje-van-de-zalm/
de testers weten zelf dat je dit bericht met een korreltje zout mag bekijken 😉
wacht af tot februari 2019 voor het eindresultaat, ze maken er allemaal een verhaaltje van aan de hand van een bericht op totaaltv wat ook al deels niet klopt en enkel spreekt over Nederland.
grotendeels niet hetzelfde.
Volgens mij heeft @saaiers al een nieuwe TV-box als ik hem zo hoor spreken erover, niet?
Alleszins als er iets niet werkt met je nieuwe box, kan je best even binnen bellen bij Telenet zodat ze dit met je kunnen bekijken. Indien je de nieuwe TV-box aan het uittesten bent, heb je een telefoonnummer gekregen waarop je terecht kan met al je TV-box vragen of problemen.
@Suzy Idd ik ben de nieuwe tv box aan het uittesten, ik heb hierbij geen telefoonnummer gekregen om mijn problemen te melden bij Telenet.
@saaiers, dat is vreemd! Heb je ook geen info via mail gekregen? Hier zit er normaal gezien een link in naar een online FAQ met alle info over de nieuwe TV-box.
Hier is alvast het telefoonnummer: 015/33.44.88. Enkel klanten met een TV-box komen terecht bij het expert team. Let wel dat dit expert team enkel tussen 8u-20u aanwezig is op weekdagen. Na deze openingsuren of in het weekend, wordt je doorverbonden naar de gewone technische klantendienst.
Je wacht dus best tot morgen om te bellen.
Ik heb er al een goeie 15 geïnstalleerd bij klanten, moet zeggen staan toch geen leugens in dit artikel? 😛
Box zelf wordt natuurlijk nog verder uitgebreid na testfase
@Suzy kan het zijn dat ik nog geen toegang heb tot het gesloten forum van de testers want zie het niet staan in het overzicht.
@saaiers toegang vragen tot het afgeschermde test gedeelte is niet meer nodig. Hier lees je de aankondiging.
Enkel de 350 testers uit de 1ste testfase (16/07-02/09) hebben toegang tot het afgesloten gedeelte. Zij kregen in de zomer hierlangs support, maar vanaf 3/09 is dit niet meer het geval. Ook zij moeten sinds begin september bellen om geholpen te worden met hun TV-box vragen. Nieuwe testers toevoegen aan dit gedeelte is dus niet mogelijk/nodig. Stel gerust jouw TV-box vragen hier en wie weet kan een andere tester je wel helpen of wat advies geven.
Als je effectief support van Telenet nodig hebt, moet je bellen naar 015/33.44.88.