24765
netweters
|
152525
antwoorden
|
20715
vragen
|
Ik krijg geen toegang tot de telenet tv-app en telenettv.be.
Foutmelding: U heeft momenteel geen actieve digitale televisie!
Wat kan hier het probleem zijn? Ik heb het wigo 9 abo.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@hondaboy schreef:Ik krijg geen toegang tot de telenet tv-app en telenettv.be.
Foutmelding: U heeft momenteel geen actieve digitale televisie!
Wat kan hier het probleem zijn? Ik heb het wigo 9 abo.
Deze twee zaken zijn voor zij die (in test) de nieuwe tv-box hebben of een Yugo abonnement.
Als men de Digicorder of Digibox heeft dan is het de Yelo Play app en yeloplay.be die mogen gebruikt worden
Heb je een HD-Digibox/corder of een TV-Box ?
HD-Digibox & HD-Digicorder:
TV-Box
Foto's:
Digicorder:
Digibox:
TV-Box:
Bedankt, nu weet ik voldoende.
telenettv werkt nog niet goed : hier krijg je steeds melding van terugkijktv activeren ??
@leeuw1, lijkt me best dat je de klantendienst eens contacteert hiervoor. Herinner me dat je dit in januari ook al hebt gemeld, maar dat er toen geen algemeen probleem was. Ook nu zou terugkijk-TV gewoon moeten werken op de TV-app en op telenettv.be. Lijkt me eerder een individueel probleem voor je te zijn.
Het is officieel denk ik, met Yugo heb je geen toegang tot telenettv.be.
Ik heb terug contact gehad met de klantendienst en de website is enkel voor de nieuwe TV box. Met Yugo kan je enkel casten met de Yugo app, en moet ik een Chromecast aan mijn pc scherm hangen als ik tv wil kijken op mijn pc...
Ik hoop echt dat men dus ook Yugo klanten toelaat op de nieuwe website, op het werk tijdens de pauze zou ik toch graag op een groter scherm dan mijn smartphone willen kunnen kijken.
@Obscuritatis
Is https://www.bluestacks.com/ geen oplossing om op een pc te kijken?
Of een andere emulator