24791
netweters
|
152700
antwoorden
|
20730
vragen
|
Hallo,
Sinds ongeveer een week lopen het beeld en geluid niet meer synchroon. Dit is enkel bij de apps van Netflix en Youtube, waarbij de laatste er het meeste last van heeft. Het is ook alleen maar op de TV.
staat dolby aan op de telenet box ???
Zo ja, deze eens uitzetten, helpt het niet eens de box herstarten.
merk persoonlijk bij opnames op de cloud problemen dat er soms een hick up is in het beeld dat het geluid een seconde even weg valt.
denk dat er weer afspeel problemen zijn met de player van de telenet box of internet problemen bij het afspelen van bestanden op de telenet box, kan ook samenhangen dit probleem.
@Master-Magicverwonderd dat U al in de toekomst leeft. Blijkbaar poste je jouw antwoord reeds op 23/12/2018 terwijl we ondertussen net 22/12/2018 zijn geworden 😉
Deze avond ook gemerkt dat plots een hickup was. Dit gebeurde wel op t moment dat de afstandsbediening bewogen werd. (gezien de verlichting van de afstandsbediening activeert bij het ter hand nemen kan er een andere functie geactiveerd worden ook waardoor die hickup zich voordeed vermoed ik.
We controleren verder of dit zich nog voordoet hier.
Greetz XSZ
Prettig eindejaarsfeesten!
[Blijkbaar leef ik ook al in de toekomst 😄 De klok van de site staat dus reeds op morgen.]
@Suzykan je de klok laten nazien van de server?
ja ik heb dit soms eens zelf als ik niet de afstandsbediening aanraak die ligt dan op tafel en het licht gaat ook niet even aan er van, dus moet iets zijn met internet verbinding en verbinding met de cloud en speler op de box.
is er al een tijdje dus is niet sinds kort.
Gisteren gezien met opnames van BBC 2, stem beeld en ondertitels zitten niet synchroon.
Heen en terugspoelen helpt slechts beperkt en voor een beperkte tijd....pover
@XiaoShiZi2 schreef:
[Blijkbaar leef ik ook al in de toekomst 😄 De klok van de site staat dus reeds op morgen.]
@Suzykan je de klok laten nazien van de server?
@XiaoShiZi2, merci om me even aan te spreken hiervoor! Dit is helaas een gekend probleem dat we al een tijdje geleden aangekaart hebben bij de aanbieder van het platform. We hopen dat dit snel opgelost kan worden.
Bedankt voor de reactie.
Ik merk het niet synchroon lopen vooral bij YouTube. Bij Netflix gaat het weer goed.
Maar wat jij aankaartte, zou dat ook kunnen verklaren dat vooral tv terugkijken of opnames bekijken meestal problemen hebben met het verwerken van hoge contrasten die snel(ler) bewegen. Het lijkt dan of het beeld niet goed beweegt en het ziet er dan heel verwarrend uit.
Daarnaast is er bij Netflix vaak een moment dat er een tiende van het beeld en geluid mist. Waardoor het schokkend overkomt.