Beantwoorden
RobertoV
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Netjes! Gelezen en goedgekeurd!

Herhaaldelijk inloggen op nieuwe TV-app

In de nieuwe TV-app (versus de vroegere Yelo), wordt random opnieuw gevraagd om in te loggen. Het is uiteraard vervelend omdat het zelfs gebeurt tijdens het bekijken van een TV-programma. De app is geïnstalleerd op een iPad mini iOS 15.7. Met de Yelo waren er nooit problemen. We hebben ook een Box die we amper/ tot niet gebruiken. Zou het mogelijk zijn dat deze herhaalde login vraag er iets mee te maken heeft? Ik lees namelijk op het forum dat er nog mensen zijn die een soortgelijk probleem hebben, maar dan ivm de TV-box, die wij dus hebben maar niet gebruiken. Met andere woorden is er op de achtergrond in de nieuwe TV-app een random terugkoppeling naar de (ongebruikte) box, die dit probleem zou kunnen veroorzaken? Ter info: de (ongebruikte) TV box is wel normaal aangesloten op ons huisnetwerk.

0 Likes
11 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Herhaaldelijk inloggen op nieuwe TV-app

@RobertoV 

Als je goed gelezen hebt rondom het forum zie je idd deze problemen herhaaldelijk terug komen maar als je ook gelezen hebt heeft dit niks te maken met de 'ongebruikte' tv box. Dat je de tv box hebt staan en niet gebruikt heeft totaal niks met dit probleem te maken. Dit is iets wat er achterliggend niet ok is en dat moeten ze dus intern oplossen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
RobertoV
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Netjes! Gelezen en goedgekeurd!

Herhaaldelijk inloggen op nieuwe TV-app

Bedankt voor de snelle respons!

Spijtig dat een nieuwe App de oude quasi verplicht vervangt zonder dat Telenet voldoende test of laat testen. Dit is immers geen beta versie.

Afwachten is dan idd. de frustrerende en enige mogelijkheid.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Herhaaldelijk inloggen op nieuwe TV-app

@RobertoV 

De tv app is voldoende getest want de mensen met een tv box kunnen deze app enkel maar gebruiken. De digicorder en digibox gebruikers zullen naar de tv app gaan die kunnen nu nog Yelo tv gebruiken en de tv app. Dus dit probleem heeft niks met testen te maken want ik zelf heb dit probleem namelijk niet en ik gebruik de tv app kan niet anders. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
rudi1962
Professional Weetjesweter
Berichten: 46
De vlam zit erin. Complimentendag On a roll... Dat loopt vlotjes.

Herhaaldelijk inloggen op nieuwe TV-app

Wel hier is alles de laatste 2 weken in orde gezet, digicorders buiten en een TV-box, zelf kijk ik via de computer met de nieuwe app.

Om de twee uur opnieuw moeten inloggen, kan in mijn ogen niet we betalen enorm veel geld iedere maand en dan moet het behoorlijk werken
als het in gebruik gesteld wordt.

Of anders moeten we misschien ook onze domicilering zo instellen dat ze steeds de opdracht krijgen gelieve opnieuw aan te melden................................

Ed het CALL - center is een ramp opzich.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Herhaaldelijk inloggen op nieuwe TV-app

@rudi1962 

Je hebt ook niet gelezen dat ik heb gezegd dat het niet in orde moet zijn integendeel het moet zeker in orde zijn. Maar blijkbaar loopt er ergens toch iets niet correct , ik kan er niet over mee spreken want ik ervaar geen enkel probleem. Maar Telenet is ervan op de hoogte dat die dingen nu gebeuren en het zal opgelost moeten worden enkel weet ik ook niet hoe want ik weet ook niet wat er mis gaat. 

Hoe het gaat met het callcenter geen idee werk ik ook niet. Ik weet wel dat er een vermelding is in 'mijn Telenet' dat er een grote drukte is in het callcenter , die vermelding heeft vermoed ik iedereen als ze kijken in 'mijn Telenet'.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
rudi1962
Professional Weetjesweter
Berichten: 46
De vlam zit erin. Complimentendag On a roll... Dat loopt vlotjes.

Herhaaldelijk inloggen op nieuwe TV-app

Was dan ook geen verwijtende reactie op jou, mijn excuses als dat zo overkwam.

Call-center is ramp drukte niets mee te maken, maar als je via de app een afspraak maakt en niemand daagt op, en je de dagen erop
belt en ze bieden een afspraak op een dinsdag, je zegt nee kan echt niet op vrijdag kan wel, dan wordt er gezegd ik boek het dan in op 
dinsdag dan wordt ik lichtjes boos.
Als je gezegd wordt er komt een mail ter bevestiging en dag erna is er niets, dan bel je terug opnieuw de ganse uitleg en vraag AUB op 
vrijdag, ok ok hoor je dan, 10 minuten later krijg je 2 mails afspraak op dinsdag en op vrijdag??????

Nog maar eens bellen en eindelijk iemand die de afspraak oplost, en op vrijdag zet maar dan komt op vrijdag de technieker en zegt ja ik kom 
voor een deinstallatie, terwijl er heel duidelijk gezegd was een "reparatie", nu die mens was zo vriendelijkj nazicht te doen en het op te lossen.

Om 17.00 uur zelfde dag staat er dan opnieuw een technieker aan de deur voor een "reparatie".....................enzo kan ik nog lang verder schrijven 
maar ga ik jullie niet aandoen hoor.

 

 

Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Herhaaldelijk inloggen op nieuwe TV-app

@rudi1962 Ik heb ook geen probleem met herinloggen, ik test de beta tv app op de apple tv, ben er tevreden van behalve dat er nog steeds enkele mogelijkheden onbenut zijn.

0 Likes
RobertoV
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Netjes! Gelezen en goedgekeurd!

Herhaaldelijk inloggen op nieuwe TV-app

Mmmm.... De configuratie die ik gebruik is niet uitzonderlijk, het is niet omdat jij geen probleem hebt dat het testen dan oké is. Het is ook tegenstrijdig met je eerdere melding waarbij je meldt dat er meerdere mensen een soortgelijk probleem ervaren. Ik volg je nochtans wel met je commentaar dat het een achterliggend probleem is dat niet te maken heeft met de Box.

Tags (2)
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Herhaaldelijk inloggen op nieuwe TV-app

@RobertoV 

Er is niks tegenstrijdig aan hoor er zijn een deel die dit probleem ervaren en een deel niet. Maar dat is al in verschillende topics naar voren gekomen op de posters wie er wel en geen probleem ervaren. Mensen met de flow app hadden dit soort problemen ook en dat zou ondertussen allemaal opgelost moeten zijn als ik goed begrepen heb. 

 

https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/Telkens-opnieuw-registreren-via-QR-code-...

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
rudi1962
Professional Weetjesweter
Berichten: 46
De vlam zit erin. Complimentendag On a roll... Dat loopt vlotjes.

Herhaaldelijk inloggen op nieuwe TV-app

Zou veel beter zijn dat er hier iemand van Telenet eens één en ander zou verklaren, we zijn 2022 bijna 2023 en 
dan is het toch niet mogelijk dat dit zo een groot probleem is bij zoveel verschillende mensen.

Snap dat alles wat nieuw is kinderziektes heeft maar zoals ik zeg 2022 moet je toch communiceren op zijn minst.

Communicatie is meestal we gaan onze prijzen verhogen met ....%

 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Herhaaldelijk inloggen op nieuwe TV-app

@rudi1962 

Probeer eens de zoekbalk daar kun je zoeken naar dit onderwerp. Als je ff doorzoekt en leest , dat laatste vooral , dan ga je merken dat er iemand van Telenet zelf al gereageerd heeft. Enkel gaan ze niet in elk nieuw gemaakt topic er op reageren. Dus je gaat het ff wat moeten zoeken maar er is al een reactie opgekomen van intern uit. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.