Beantwoorden
johan52
Professional Beetjesweter
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! It's your fourth party!

IPTV installeren op de TV-box

Goedemorgen,

Ik heb van iemand vernomen dat je IPTV kan gebruiken op de nieuwe tv box.

Maar hoe installeer ik IPTV op de tv box ?

Mvg Johan52

Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: IPTV installeren

5 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@johan52 Deze zenders veranderen automatisch op de tv box naar IP streaming, Telenet zal stelsel matig zenders omzetten van coax digitale tv naar streaming digitale tv, nu zijn de play sport zenders al via streaming op de tv box en niet meer via de coax te bekijken.

van zodra je tv box via internet is aangesloten kan je via de box streamen.

of bedoel je de apps gebruiken zoals Netflix en hbo Max en primevideo en Apple TV???

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

@johan52 

Je kan daar geen IPTV op zetten is niet mogelijk. 

Weet niet welke generatie tv box je hebt maar als je aller kleinste hebt is dat een ITPV tv box. Dan is dus tv kijken over het internet meer is dat niet. 

De andere generatie tv boxen als de digicorder of digibox moet je aansluiten met een coax kabel. Met de nieuwste generatie is dat niet meer dat is allemaal via internet. Maar IPTV zelf nee dat gaat niet. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
waterrat1978
Experienced Meerweter
Full speed writing! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

ik hoop maar dat je niet bedoeld dat soort iptv waarbij je voor een lage prijs veel tv-zenders zou kunnen ontvangen?
want dit is illegaal en is verboden.
je geeft ook je gegevens aan criminelen door,en je weet niet wat die met je gegevens zullen doen.

of bedoel je niet dit soort iptv?

Hofkens
Experienced Bijna Allesweter
Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen!

@waterrat1978  schreef:

ik hoop maar dat je niet bedoeld dat soort iptv waarbij je voor een lage prijs veel tv-zenders zou kunnen ontvangen?
want dit is illegaal en is verboden.
je geeft ook je gegevens aan criminelen door,en je weet niet wat die met je gegevens zullen doen.

of bedoel je niet dit soort iptv?

Ik vrees inderdaad dat hij wel degelijk dat bedoelt. Je krijgt op Facebook zoveel reclame/spam hiervoor tegenwoordig. Als gesponsorde berichten van accounts die geld betalen aan Meta ervoor, maar ook bijvoorbeeld op elke reactie bij berichten van kranten over DAZN... Echt triest ook dat bedrijven als Meta zelf geld cashen om reclame te maken voor illegale toestanden.

luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Ja is heftig nu zelf op tiktok wordt het overspoelt met aanbiedingen 

Zal zijn door dat er geen akkoord is (voetbal) daar wordt ingespeld 

Zelf de winkel van allemaal maakt er reclame voor 59 aanbieders niet te geloven