Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Aanvulling op 11/09:

De 1ste testfase voor de TV-box met support via De Netweters is afgelopen op 03/09. Alle support voor de nieuwe TV-box loopt nu via een expert team bij onze klantendienst. Vragen om toegang te krijgen tot dit afgeschermde test gedeelte is dus niet meer nodig. Smiley Knipoog 

 

Ik sluit deze post daarom vanaf nu ook af, zodat er geen nieuwe antwoorden meer op geplaatst kunnen worden. 

</einde>
 
Dag TV-box tester, 

 

Vanaf 16/07 krijg je toegang tot een afgeschermde categorie 'Test: De nieuwe Telenet TV-box' op De Netweters. Enkel de testers van de nieuwe TV-box zullen hier toegang tot krijgen.

Op dit moment zie je deze categorie nog niet op de homepage van De Netweters staan. Dat is normaal! 


Eens je de rechten gekregen hebt, zal het er zo uitzien: 

 

EOFFT screenshot ingeklapt.png

 

Heb je dus vragen over de nieuwe TV-box, je aanrekening, een bevestiging die je hebt ontvangen na het vastleggen van je afspraak of iets anders? Hou deze dan nog even bij en plaats ze vanaf 16/07 in deze categorie. 

 

Wil je de afspraak die vastligt met de technicus voor de installatie van de nieuwe TV-box wijzigen? Reageer dan even op deze post, dan laten we je opnieuw contacteren.


Ik wens jullie binnenkort alvast veel testplezier! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Tags (2)
209 reacties
Bregt-aalst
Professional Weetjesweter
Berichten: 48
De vlam zit erin. Al 25 duimen! O dierbaar België.. On a roll...

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Hoi, 

 

UTP Cat. 5e (RJ45 FICHES) moet zeker voldoende zijn om mee te kunnen voor de toekomst. Cat. 6 is niet echt nodig (sommige firma's verkopen dit graag - laat wel veel hogere bandbreedte toe, maar is niet echt nodig en veeeel duurder)

 

Grts

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!


@Bregt-aalst@  schreef:

Hoi, 

 

UTP Cat. 5e (RJ45 FICHES) moet zeker voldoende zijn om mee te kunnen voor de toekomst. Cat. 6 is niet echt nodig (sommige firma's verkopen dit graag - laat wel veel hogere bandbreedte toe, maar is niet echt nodig en veeeel duurder)

 

Grts


En je moet er wel de juiste types routers en switchen op aansluiten of het heeft nog minder nut. Als die toestellen niet de uitgebreide frequenties gebruiken dan ben je niet veel met Cat6. Vergelijk het met de coax. Is ook ingedeeld in frequenties. Vroeger gebruikten ze bij wijze van spreken 8 naast elkaar liggende frequenties, nu 24 maar als de modem dit niet kan heeft het weinig nut.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

@AndyVr @fieldoxide @Hans @Christof

Jullie hoeven je geen zorgen te maken. Ze zijn pas vandaag (namiddag) gestart met bellen om afspraken vast te leggen. Jullie mogen hier de komende dagen dus zeker een telefoontje over verwachten. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

@Joe1, ik heb je net de nodige rechten gegeven tot de privé borden om je feedback over de nieuwe TV-box te plaatsen. Kan je daar even een nieuw topic starten met je vragen? Zo kunnen de andere testers hier ook in meevolgen. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
loxadhir
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
O dierbaar België.. De 3 wijzen! TV-box / TV-app / telenttv.be Jij bent af!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

@Stijn @Suzy Mijn afspraak ligt vast voor volgende week Maandag (06/08). bedankt voor jullie hulp

Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

 

 


@chofke@  schreef:

Daarna heeft hij wel aangeboden om een draadloze verbinding in te stellen waar ik mee akkoord ben gegaan .dit brengt echter welk een maandelijkse opleg van 12 euro in rekening . Maar ja ik mag mee testen en hoop op goede resultaten ,dat nemen we er maar bij . 


Die maandelijkse opleg van 12 euro is erg bizar. Was het geen 2eu?  Dat is nl. het bedrag van een wifibooster van telenet. Maar zoals je hier kan lezen is de huur van de eerste booster gratis.
Het is dus zeker de moeite om je volgende facuur na te kijken want niemand betaalt graag te veel, ook al zou het maar 2eu per maand zijn.

 

edit: wifiboosters zijn enkel gratis als je ook internet hebt van telenet. "Bovendien huur je je eerste Wifi-booster gratis als je internet van Telenet hebt."


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Christof
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Smile! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

@Suzy 

Men spreekt hier telkens dat ze voorafgaandelijk ook een mail kregen dat ze "erbij" zijn.

Die kreeg ik nl. niet - enkel de mail na de inschrijving.

Maw ik moet wss geen telefoon of mail meer verwachten nu om alsnog te (mogen) testen.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

@chofke, je mag hierover altijd een post maken op één van de borden van de Test-categorie. Vanaf nu mag je trouwens al je feedback over de nieuwe TV-box op die borden plaatsen, niet meer op de publieke Netweters borden.

 

Zodra je post gemaakt is, zullen we je aanrekening er eens bijnemen en het bekijken. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!


@Christof@  schreef:

@Suzy 

Men spreekt hier telkens dat ze voorafgaandelijk ook een mail kregen dat ze "erbij" zijn.

Die kreeg ik nl. niet - enkel de mail na de inschrijving.

Maw ik moet wss geen telefoon of mail meer verwachten nu om alsnog te (mogen) testen.


Vorige week woensdag hebben alle extra geselecteerde testers 1 e-mail gekregen. Als je deze ontvangen hebt, om te vermelden dat je mag mee testen. Wordt je in de loop van deze week opgebeld. Ik zou dus nog gewoon even afwachten. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Joe1
Professional Weetjesweter
Berichten: 47
Al 25 duimen! YEAH! CAPSLOCK DAY! On a roll... De 3 wijzen!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Heb de ondertiteling gevonden na lang zoeken en uittesten.

fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Ik ben ook bij de testers die vorige week een e-mail hebben gekregen dat ze de nieuwe digicorder mogen testen. Vanmiddag ben ik opgebeld geweest door de technische dienst. Maandagmorgen komen ze het toestel installeren. Ik ben zeer benieuwd. 

1010
Freshman Veelweter
Berichten: 162
De magic number! Full speed writing! Een bus vol! Topicvreter!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

@fieldoxideVeel succes ... ik ben ook één van de gelukkigen en sedert een week in het bezit van de TV-box.

 

Er zitten nog wat kinderziektes in maar op zich ben ik heel tevreden. Heb blijkbaar ook veel beter beeld op mijn Sony 4K TV

 

Niet vergeten toegang te vragen tot de Netweters- forum waar alles over de nieuwe TV box besproken wordt. Bij problemen komt er redelijk vlug een reactie van de moderators en alles gaat via hun naar de technici waar (hopelijk) één en ander opgelost zal worden ....

 

Hans
Professional Meerweter
Berichten: 136
Full speed writing! It's your ninth party! Topicvreter! BINGO!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

hi

 

heb telefoon gekregen, op 8aug komen ze de nieuwe digibox instaleren,

iedereen bedankt voor de hulp. 🙂

 

mvg
Hans

fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Moet ik de dag van de installatie toegang vragen op het gesloten forum of kan dit al vroeger? 

@Suzy kan jij antwoorden op mijn vraag? Alvast bedankt. 

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

@fieldoxide, ik heb je daarnet toegang gegeven! Ik heb vandaag de lijst gekregen met de namen van alle extra testers. Iedereen die zich al geregistreerd had op De Netweters of al een account had, heb ik toegang gegeven. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.