24748
netweters
|
152286
antwoorden
|
20688
vragen
|
Aanvulling op 11/09:
De 1ste testfase voor de TV-box met support via De Netweters is afgelopen op 03/09. Alle support voor de nieuwe TV-box loopt nu via een expert team bij onze klantendienst. Vragen om toegang te krijgen tot dit afgeschermde test gedeelte is dus niet meer nodig.
Ik sluit deze post daarom vanaf nu ook af, zodat er geen nieuwe antwoorden meer op geplaatst kunnen worden.
</einde>
Dag TV-box tester,
Vanaf 16/07 krijg je toegang tot een afgeschermde categorie 'Test: De nieuwe Telenet TV-box' op De Netweters. Enkel de testers van de nieuwe TV-box zullen hier toegang tot krijgen.
Op dit moment zie je deze categorie nog niet op de homepage van De Netweters staan. Dat is normaal!
Eens je de rechten gekregen hebt, zal het er zo uitzien:
Heb je dus vragen over de nieuwe TV-box, je aanrekening, een bevestiging die je hebt ontvangen na het vastleggen van je afspraak of iets anders? Hou deze dan nog even bij en plaats ze vanaf 16/07 in deze categorie.
Wil je de afspraak die vastligt met de technicus voor de installatie van de nieuwe TV-box wijzigen? Reageer dan even op deze post, dan laten we je opnieuw contacteren.
Ik wens jullie binnenkort alvast veel testplezier!
@Steven-E, mensen met een modem-only kunnen niet mee testen. Er waren hier op De Netweters nog wel een aantal andere geïnteresseerden. Je kan je inschrijven voor de volgende fase, maar ik kan je al met zekerheid zeggen dat je helaas niet geselecteerd zal worden, dit heb ik extra nagevraagd begin augustus.
Inderdaad,
wij mogen de EOS box enkel installeren met DOC 3 wireless of 24*8 DOC 3 wireless modem,
geen uitzonderingen 🙂
Vandaag hebben ze de tv box geplaatst, (ik ben 1 van de testers) graag had ik meer info over alle functies.
het meeste weet ik maar er zit veel meer in, ik vind nergens een handleiding.
Normaal gezien heb je als tester toegang tot een verborgen gedeelte op het forum, speciaal aangemaakt voor testers. Als je nog geen toegang hebt, dan kan @Suzy dat voor jou regelen.
@Ex-Netweter, bedankt voor je berichtje! Ik heb het even nagekeken en jij staat niet op de lijst van de testers die via De Netweters feedback moet geven of vragen kan stellen. Je maakt deel uit van de nieuwe testfase en jullie hebben een telefoonnummer doorgekregen waarop jullie terecht kunnen voor meer informatie of support. Heb je deze nummer? Aarzel dan zeker niet om ernaar te bellen.
@sb, bedankt om me even te mentionen. 😉
Suzy, ik heb de mail gevonden naast dat telefoonnummer stond ook een link (meer weten) ik heb die aangevinkt, en daar vond ik alles wat ik moet weten, ik heb alles opgeslagen in pdf.
eerst was ik op zoek gegaan voor meer uitleg over de tv box via mijn telenet, daar vond ik niets ook niet als ik via het zoekvak tv box intikte, daarna had ik 015 66 66 66 gebeld, die konden mij ook niet helpen maar gaven de raad naar net weters te gaan, zo kwam ik bij u terecht, bedankt om mij in de goede richting te loodsen, nu ben ik er uit en voor mij is het een mooi geschenk, mijn ultra hd tv is 14 dagen oud en nu ook een nieuwe tv box er bij maakt het nog aangenamer.
Jos
De installatie verliep vlekkeloos maar vandaag krijg ik een mail dat ik mijn HD digicorder moet binnen leveren.
Dit is gewoon standaard mailing en mag ik negeren?
De HD digicorder werd namelijk meegenomen door de install tech.
@d4an mag je negeren, is hier al door bijna elke tester gemeld, normaal als je box is meegenomen door de installateur is alles in orde,
je mag die mail als nietig verklaard zien, er kan nog een brief ook in de brievenbus komen met de vraag uw digicorder binnen te doen, die mag dan ook genegeerd worden 😉
Beste Testers, ik ben er geen.
Ik heb in huis iemand met hoorproblemen, daardoor gebruiken wij blz 888 van txt zeer veel, niet enkel op VRT maar ook op NOS en ook bij opnames.
Kunnen jullie even testen of dat op de nieuwe decoder goed lukt ?
Vooral de responstijd interesseert mij, die durft bij opnames nogal eens tekort schieten en dan verlies je stukken van zinnen.
Alvast bedankt,
Theo
Beste,
Ik ben geselecteerd als tester van de nieuwe digicorder. Ik merk dat ik nog geen rechten heb op het afgeschermde deel waar ik vragen of problemen kan testen.
Blijkbaar is de mail met instructies me NIET toegestuurd.
@Suzy Is het mogelijk dit recht te zetten?
vriendelijk bedankt
Bart
Dag @debruynba, jij bent uitgenodigd om de nieuwe TV-box uit te testen na 22/08 (want kan je niet op mijn lijsten van de 1ste testfase terugvinden). De afgeschermde categorie was enkel voor de 1ste testfase die 16/07 van start is gegaan en geduurd heeft tot 3/09 op De Netweters. Ik kan je hier dus geen toegang meer tot geven. Voor support van de nieuwe TV-box kan iedereen nu terecht bij de klantendienst op het telefoonnummer dat er in jouw e-mail of FAQ vermeld staat.
Deze post is vanaf nu gesloten.
De 1ste testfase voor de TV-box met support via De Netweters is afgelopen op 03/09. Alle support voor de nieuwe TV-box loopt nu via een expert team bij onze klantendienst. Vragen om toegang te krijgen tot het afgeschermde test gedeelte is dus niet meer nodig.
Ik sluit deze post daarom vanaf nu ook af, zodat er geen nieuwe antwoorden meer op geplaatst kunnen worden. Vooral om verwarring te vermijden.