Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Aanvulling op 11/09:

De 1ste testfase voor de TV-box met support via De Netweters is afgelopen op 03/09. Alle support voor de nieuwe TV-box loopt nu via een expert team bij onze klantendienst. Vragen om toegang te krijgen tot dit afgeschermde test gedeelte is dus niet meer nodig. Smiley Knipoog 

 

Ik sluit deze post daarom vanaf nu ook af, zodat er geen nieuwe antwoorden meer op geplaatst kunnen worden. 

</einde>
 
Dag TV-box tester, 

 

Vanaf 16/07 krijg je toegang tot een afgeschermde categorie 'Test: De nieuwe Telenet TV-box' op De Netweters. Enkel de testers van de nieuwe TV-box zullen hier toegang tot krijgen.

Op dit moment zie je deze categorie nog niet op de homepage van De Netweters staan. Dat is normaal! 


Eens je de rechten gekregen hebt, zal het er zo uitzien: 

 

EOFFT screenshot ingeklapt.png

 

Heb je dus vragen over de nieuwe TV-box, je aanrekening, een bevestiging die je hebt ontvangen na het vastleggen van je afspraak of iets anders? Hou deze dan nog even bij en plaats ze vanaf 16/07 in deze categorie. 

 

Wil je de afspraak die vastligt met de technicus voor de installatie van de nieuwe TV-box wijzigen? Reageer dan even op deze post, dan laten we je opnieuw contacteren.


Ik wens jullie binnenkort alvast veel testplezier! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Tags (2)
209 reacties
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

@Suzy bedankt. Ik heb inderdaad toegang. Ik ga al even rondkijken. Smiley Vrolijk

fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

@Suzy En mijn toegang tot play more en play sports is ondertussen ook al geactiveerd. 

Bedankt voor de super service. 

chofke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
O dierbaar België.. YEAH! CAPSLOCK DAY! Hoort wie klopt daar? TV-box / TV-app / telenttv.be

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Zal men factuur er eens op nakijken .

samuelg1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

@Suzy @Stijn @MichelleF @SarahC 

 

Ik had me bij de 1e testfase i geschreven en hier bevestiging van gekregen. 

 

Later hoorde ik niets meer en nam ik contact op met Telenet En ze zeiden datvze de mail niet terug vinden ondanks ik hier een print screen van had.

 

Nu hoor ik van collega's (ik ben techniekers bij telenet) datver een nieuw,e testfase zou zijn 

 

Ik nam terug contact op met Telenet En ze vertelde me contact te nemen intern na vragen bij een swatter zei hij me contact op te nemen via de netweters om me terug te kunnen inschrijven voor de nieuwe testfase om zo alsnog de box te testen Aangezien Ik deze graag mee zou testen als techniekers zoals andere collega's.

 

ook via de interne programma vind ik geen link terug naar inschrijving terwijl dit zou moeten ? 

 

Kunnen jullie mij verder helpen.

 

Mvg

Samuel

1010
Freshman Veelweter
Berichten: 162
De magic number! Full speed writing! Een bus vol! Topicvreter!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

@samuelg1

 

Heb je een e-mail gekregen dat je de nieuwe TV box mag testen?

 

Het is niet voldoende dat je bent ingeschreven (bij je inschrijving krijg je enkel een mail dat Telenet je kandidatuur heeft ontvangen) Je moet ook geselecteerd worden en dan krijg je hiervan een nieuwe email dat er telefonisch een afspraak zal volgen.

 

Ik weet niet als alle testers al geselecteerd zijn of er nog nieuwe bij komen maar voor wat ik lees is een tweede selectie reeds gebeurd.

Samuelg
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Beste,

 

Neen geen mail gekregen.

Contact opgenomen met Telenet En blijk aar vinden ze mijn inschrijving net terug ondanks ik wel bevestiging heb gekregen

 

Mvg

1010
Freshman Veelweter
Berichten: 162
De magic number! Full speed writing! Een bus vol! Topicvreter!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Dan ben je waarschijnlijk niet geselecteerd om de TV box te testen.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

@samuelg1, iedereen die interesse had om de nieuwe TV-box te testen, kon zich inschrijven tot einde maart ongeveer (dit via De Netweters/klantendienst). Erna zijn de inschrijvingen afgerond.

 

Vervolgens hebben we eind juni/begin juli de finale selectie gemaakt met alle testers. De geselecteerden kregen een e-mail om te laten weten dat ze erbij waren en opgebeld gingen worden, de niet-geselecteerden hebben een e-mail gehad om te melden dat ze er niet bij zijn. De initieel geselecteerde testers zijn momenteel aan het testers of hebben nog een installatie gepland staan.

 

Vorige week werd er beslist om de testgroep nog wat uit te breiden. Daarom hebben op 25/07 zo'n 130 extra testers een e-mail gekregen om te melden dat ze er toch bij zijn en zullen opgebeld worden. Zij mogen in de loop van deze week een e-mail verwachten. Je kon je nergens opnieuw inschrijven. De extra geselecteerde testers, zijn testers die initieel in maart/april al in de lijsten zaten.

 

Hopelijk brengt dit wat meer duidelijkheid. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Samuelg
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Dag @Suzy

 

Ik heb helaas na mijn bevestigingsmail geen verdere mails ontvangen geen mail dat ik geselecteerd was alsook geen mail dat ik er niet bij was speitig genoeg

Al heb ik enkel bevestiging gehad van mijn i inschrijving 

 

Jammer dan dat ik niet mag testen als externe medewerker

 

Mvg

0 Likes
Christof
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Smile! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!


@Suzy@  schreef:

@samuelg1, iedereen die interesse had om de nieuwe TV-box te testen, kon zich inschrijven tot einde maart ongeveer (dit via De Netweters/klantendienst). Erna zijn de inschrijvingen afgerond.

 

Vervolgens hebben we eind juni/begin juli de finale selectie gemaakt met alle testers. De geselecteerden kregen een e-mail om te laten weten dat ze erbij waren en opgebeld gingen worden, de niet-geselecteerden hebben een e-mail gehad om te melden dat ze er niet bij zijn. De initieel geselecteerde testers zijn momenteel aan het testers of hebben nog een installatie gepland staan.

 

Vorige week werd er beslist om de testgroep nog wat uit te breiden. Daarom hebben op 25/07 zo'n 130 extra testers een e-mail gekregen om te melden dat ze er toch bij zijn en zullen opgebeld worden. Zij mogen in de loop van deze week een e-mail verwachten. Je kon je nergens opnieuw inschrijven. De extra geselecteerde testers, zijn testers die initieel in maart/april al in de lijsten zaten.

 

Hopelijk brengt dit wat meer duidelijkheid. 


@Suzy dat van die mail voor niet-geselecteerden betwijfel ik sterk ... geen enkele communicatie meer ontvangen na de mail in mei mbt test digibox.

0 Likes
Wimmme
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Tien op tien!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Bedankt voor je uitleg. Jammer dat ik die inschrijving gemist heb, dat testen lijkt me wel wat.
Moest er ooit om één of andere reden toch nog uitbreiding van het testpubliek zijn mag je me altijd contacteren 🙂

Tags (2)
Hiba12
Professional Weetjesweter
Berichten: 46
On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes. TV-box / TV-app / telenttv.be

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Ik heb gisteren de nieuwe decoder gekregen  als tester.

Ik moet alleen nog uitvinden  waar ik iets achterlaat over mijn bevindingen  misschien weet u dit 

0 Likes
Hiba12
Professional Weetjesweter
Berichten: 46
On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes. TV-box / TV-app / telenttv.be

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Komt er dan ook een persoonlijke pagina voor alleen de testers 

0 Likes
1010
Freshman Veelweter
Berichten: 162
De magic number! Full speed writing! Een bus vol! Topicvreter!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

@Hiba12 Er is een speciaal Netweters forum die enkel beschikbaar is voor de testers. Eventjes toegang vragen aan @Suzy of @Stijn

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!


@Hiba12@  schreef:

Komt er dan ook een persoonlijke pagina voor alleen de testers 


Ja er is een afgeschermd deel voor testers.  @Suzy kan je daar toegang toe geven. 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.