24748
netweters
|
152292
antwoorden
|
20688
vragen
|
Aanvulling op 11/09:
De 1ste testfase voor de TV-box met support via De Netweters is afgelopen op 03/09. Alle support voor de nieuwe TV-box loopt nu via een expert team bij onze klantendienst. Vragen om toegang te krijgen tot dit afgeschermde test gedeelte is dus niet meer nodig.
Ik sluit deze post daarom vanaf nu ook af, zodat er geen nieuwe antwoorden meer op geplaatst kunnen worden.
</einde>
Dag TV-box tester,
Vanaf 16/07 krijg je toegang tot een afgeschermde categorie 'Test: De nieuwe Telenet TV-box' op De Netweters. Enkel de testers van de nieuwe TV-box zullen hier toegang tot krijgen.
Op dit moment zie je deze categorie nog niet op de homepage van De Netweters staan. Dat is normaal!
Eens je de rechten gekregen hebt, zal het er zo uitzien:
Heb je dus vragen over de nieuwe TV-box, je aanrekening, een bevestiging die je hebt ontvangen na het vastleggen van je afspraak of iets anders? Hou deze dan nog even bij en plaats ze vanaf 16/07 in deze categorie.
Wil je de afspraak die vastligt met de technicus voor de installatie van de nieuwe TV-box wijzigen? Reageer dan even op deze post, dan laten we je opnieuw contacteren.
Ik wens jullie binnenkort alvast veel testplezier!
ik ook, een mail gekregen dat ze mijn inschrijving goed ontvangen hebben maar sindsdien geen mail ontvangen @MichelleF ?
Hey @Ex-Netweter,
Indien je geen mailtje gekregen hebt met verdere instructies, zat je helaas niet bij de selectie.
Momenteel worden de boxen uitgebreid getest. Van zodra deze voor het publiek beschikbaar zijn, zullen we dit ook zeker communiceren via de gekende kanalen.
Is bij mij ook niet meer zichtbaar
Hier bij mij is niets meer zichtbaar
Hey, ze zijn vandaag langs gekomen om de nieuwe tv-box te installeren, maar de pairing lukte niet en ze gingen volgende week nog eens terug komen, nu zijn ze een half uur weg en plots heb ik op geen enkele post nog een signaal, dus geen tv meer. Is de pairing dan plots toch doorgegaan en werkt mijn oude decoder niet meer? Zoja, wat moet ik nu doen?
Denk dat je beter telefonisch contact neemt met Telenet technische dienst? Of stel je vraag alvast hier eventjes: https://www.netweters.be/t5/Problemen-met-je-TV-box/bd-p/TvBox_ProblemenMetTV-Box
Veel succes en hopelijk komt het vlug in orde, laat het in elk geval eens weten wat de oplossing was.
@Ex-Netweter@ schreef:Hey, ze zijn vandaag langs gekomen om de nieuwe tv-box te installeren, maar de pairing lukte niet en ze gingen volgende week nog eens terug komen, nu zijn ze een half uur weg en plots heb ik op geen enkele post nog een signaal, dus geen tv meer. Is de pairing dan plots toch doorgegaan en werkt mijn oude decoder niet meer? Zoja, wat moet ik nu doen?
Misschien een berichtje met je gegevens sturen naar @MichelleF ?
Het is nu toch opgelost, dus een half uur nadat ze de installatie niet konden afronden en vertrokken waren, kon ik geen tv meer kijken met mijn oude digicorder, dus heb ik de nieuwe tv-box zelf geinstalleerd.
In het begin kon ik ook geen tv kijken, maar na een uur werd hij dan toch blijkbaar op afstand geactiveerd en nu is alles in orde.
Bij mij hetzelfde probleem, bij de eerste installatie mislukte de paring.
Rond de middag kreeg ik dan een bericht dat het toch gelukt was.
Na installatie van de nieuwe box werkt die perfect.
Alleen... de pin code die heb ik niet. Dus sommige instellingen kan ik nog niet wijzigen.
Bij mij hetzelfde probleem, bij de eerste installatie mislukte de paring.
Rond de middag kreeg ik dan een bericht dat het toch gelukt was.
Na installatie van de nieuwe box werkt die perfect.
Dank U.
Met de oude digicorders kon de pairing soms ook oplopen tot een uur. Meestal vlugger. Hangt af van de belasting van de servers denk ik. En soms moest een herpairing uitgevoerd worden. Ik zou zeggen, niet panikeren.