Beantwoorden
Dirk1107
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
π-DAY! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Inschrijven om TV-box te testen nog mogelijk?

Ik hoorde net na contact met Telenet dat de nieuwe box is uitgesteld tot 2020. Ik heb me al enkele keren als tester willen inschrijven maar dit lukt blijkbaar niet. Men zei me dat ze nog nieuwe testers zoeken. Klopt dit en wat is dan de juiste manier om me in te schrijven  

 

 

0 Likes
15 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Inschrijven om TV-box te testen nog mogelijk?

men kan niet meer testen, dus vergeet het maar en 2020 is wel beetje overdreven zeker van die persoon, tegen de zomer zou een meer respectabele periode zijn.

maar zolang er nog veel bugs zijn is het beter nog wat langer wachten er op.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Inschrijven om TV-box te testen nog mogelijk?

@Dirk1107, ik vrees dat de informatie die je gekregen hebt helemaal niet klopt. Men is op dit moment namelijk niet meer op zoek naar nieuwe testers, begin december heeft men alle inschrijvingen en aanmeldingen van nieuwe testers beëindigd. 

 

Ook de info over wanneer de TV-box wordt uitgerold is helemaal fout. De nieuwe TV-box zal dit voorjaar nog worden uitgerold, een exacte datum is er wel nog niet bekend. 

 

Je zal dus nog even moeten wachten tot de commerciële lancering van de TV-box. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Inschrijven om TV-box te testen nog mogelijk?


@Dirk1107  schreef:

 Ik heb me al enkele keren als tester willen inschrijven maar dit lukt blijkbaar niet. 


 Waarom moet dat door zoveeeeeel personen  getest worden,en waarom duurt dat zo lang.

Ik zal mijn 2100 wel houden.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Inschrijven om TV-box te testen nog mogelijk?

@robatoras er zijn altijd mensen die beter beeld denken te hebben met de 4K box dan met hun oudere digibox of corder, maar beeld kwaliteit heeft veel te maken met kwaliteit tv en de beeldprocessors in de tv en encoders in de box en andere dingen die het beeld beter maken en soms de kabels ook.

zo kan iemand zelf het verschil soms zien tussen de beeldkwaliteit via de CI module en de digicorder-digibox waar de CI module beter beeld zal geven omdat deze rechtstreeks signaal krijgt van de kabel op de tv in plaats via een box onder of naast de tv verbonden via HDMI of bij sommige nog via Scart...... 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Inschrijven om TV-box te testen nog mogelijk?

@robatoras er zijn veel testers, u voelt zich benadeelt dat mag u echt niet doen, eens het word uitgerold zal u een goed product hebben, staar u niet blind op play more netflix enz want juist dat staat nog niet op punt, nog even geduld.

Jos

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Inschrijven om TV-box te testen nog mogelijk?


@Ex-Netweter  schreef:

@robatoras er zijn veel testers, u voelt zich benadeelt dat mag u echt niet doen, 

Jos


Ik zit helemaal niet te wachten op een test box,ik zit dagelijks weinig voor TV.Persoonlijk zijn er mooiere dingen dan uren voor die buis te zitten.Met de 2100 zie ik  net zo veel.Ik ben dik tevreden over het beeld,ik zit er ook niet met mijn neus tegen(4 meter tussen)

Netflix ouwe  zooi wil ik helemaal niet,ook niet al was het gratis,ook  play more niet.

.

0 Likes
Teekitiezie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your third party! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Inschrijven om TV-box te testen nog mogelijk?

Ik hoop dat die er snel komt.

Ik ben eigenlijk aan een nieuwe toe omdat de huidige (een 2100, maar ken het verschil niet 2200) wel heel frustrerend traag aan het worden is (reactietijden van 20 tot 30 seconden is een hele tijd).

Ik zou er eentje willen kopen, maar net daarom zou ik best wachten op de nieuwe versie.

- ik mag ervan uitgaan dat de nieuwe ook kan worden gekocht (niet alleen gehuurd)?

- vormt de aanschaf dan een eenmalige prijs, of moet ik rekening houden met een service-kost (b.v. voor cloudopslag)?

- ik ga ervan uit dat aankoop of huur onder dezelfde prioriteiten valt, zodat kopers niet achteraan moeten aanschuiven? Uiteindelijk is een koper een betere klant omdat hij/zij een commitment neemt voor minstens 2 tot 3  jaar in de toekomst....

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Inschrijven om TV-box te testen nog mogelijk?

@Teekitiezie vrees dat deze die er nu getest word enkel huur zal zijn, zo verdient telenet elke maand aan de klant, 

bij koop is het eenmalig de koop prijs dat ze hebben en daarna enkel de kabel kost en voor de rest niks meer aan die klant.

bij huren hebben ze maandelijks kabelkost en huurprijs 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Inschrijven om TV-box te testen nog mogelijk?

Ben benieuwd wat dat weeral extra gaat kosten .. Telenet kennende zal dat niet goedkoop zijn..


@Suzy  schreef:

@Dirk1107, ik vrees dat de informatie die je gekregen hebt helemaal niet klopt. Men is op dit moment namelijk niet meer op zoek naar nieuwe testers, begin december heeft men alle inschrijvingen en aanmeldingen van nieuwe testers beëindigd. 

 

Ook de info over wanneer de TV-box wordt uitgerold is helemaal fout. De nieuwe TV-box zal dit voorjaar nog worden uitgerold, een exacte datum is er wel nog niet bekend. 

 

Je zal dus nog even moeten wachten tot de commerciële lancering van de TV-box. 



@Suzy  schreef:

@Dirk1107, ik vrees dat de informatie die je gekregen hebt helemaal niet klopt. Men is op dit moment namelijk niet meer op zoek naar nieuwe testers, begin december heeft men alle inschrijvingen en aanmeldingen van nieuwe testers beëindigd. 

 

Ook de info over wanneer de TV-box wordt uitgerold is helemaal fout. De nieuwe TV-box zal dit voorjaar nog worden uitgerold, een exacte datum is er wel nog niet bekend. 

 

Je zal dus nog even moeten wachten tot de commerciële lancering van de TV-box. 


 

0 Likes
wingo
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Jij bent af! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Inschrijven om TV-box te testen nog mogelijk?

ondertussen zijn we al 2 maand verder en ik zit nog steeds te w8 om mijn 2 digicorders om te ruilen voor tv box , is er al een datum bekend ondertussen?

0 Likes
Ex-Netweter
 

Inschrijven om TV-box te testen nog mogelijk?


@wingo  schreef:

ondertussen zijn we al 2 maand verder en ik zit nog steeds te w8 om mijn 2 digicorders om te ruilen voor tv box , is er al een datum bekend ondertussen?


Voorlopig nog geen datum bekend

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Inschrijven om TV-box te testen nog mogelijk?


@Thailand  schreef:

Ben benieuwd wat dat weeral extra gaat kosten .. Telenet kennende zal dat niet goedkoop zijn..



Als het me ook maar 1 euro meer gaat kosten,komt er die box hier NIET in.

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Inschrijven om TV-box te testen nog mogelijk?

Ik hoorde zelfs goedkoper....

 

De DIGICORDER kost nu normaal. €8/mnd (naar boven afgerond.)

 

De DIGIBOX kost nu normaal €4/mnd (naar boven afgerond.)

 

De TV-BOX zou van wat ik heb horen zeggen €4/mnd gaan kosten. Goedkoper dan de grote digicorder, even duur als de kleine DIGIBOX.

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Inschrijven om TV-box te testen nog mogelijk?


@Ex-Netweter  schreef:

Ik hoorde zelfs goedkoper....

 

De DIGICORDER kost nu normaal. €8/mnd (naar boven afgerond.)

 

De DIGIBOX kost nu normaal €4/mnd (naar boven afgerond.)

 

De TV-BOX zou van wat ik heb horen zeggen €4/mnd gaan kosten. Goedkoper dan de grote digicorder, even duur als de kleine DIGIBOX.


Na enkele prijsverhogingen kloppen de prijzen die u aanhaalt niet meer. Momenteel is de huur van een HD Digicorder 9,20 euro per maand, net als van de TV Box. Indien je er meerdere huurt was de huur vanaf de 2e box wel slechts 4,45 euro ongeveer (zoals de huur van een HD Digibox nu). Bij de huur van een eerste box betaal je dus meer voor het gebruik van de cloud waarschijnlijk, vanaf een 2e box betaal je de "huur" van de cloud niet meer extra.

0 Likes