Beantwoorden
Joery
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Installatie afspraak niet terug te vinden bij Telenet

Hallo, wanneer komt de technieker langs? Ik heb een bevestingsmail gekregen voor morgen. De klantendienst heeft me naar hier verwezen omdat de afspraak nergens terug te vinden is.

Tags (2)
0 Likes
8 reacties
Torchwood
Professional Meerweter
Berichten: 121
Een bus vol! Topicvreter! Warming up? BINGO!

Installatie afspraak niet terug te vinden bij Telenet

Als de klantendienst U naar hier stuurt om die reden is er een ernstig probleem bij de klantendienst.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Installatie afspraak niet terug te vinden bij Telenet

@Joery  als dit een persoonlijke afspraak is dat er iets gemaakt of geinstalleerd wordt dan kan u de afspraak vinden in ' mijn telenet '. Als het gaat om een algemene afspraak waarbij er dus iets op straat gemaakt dient te worden , eventuele algemene werken , dan gaat de afspraak hier ook niet terug gevonden worden. Dan krijgt een mail of sms dat er werken gaan zijn tussen bepaalde uren en dat er dan een kans is op verminderde diensten tot het geen gebruiken kunnen maken van de diensten.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Joery
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Installatie afspraak niet terug te vinden bij Telenet

@patrick37 Door eerst op mijn telenet te checken,heb ik contact opgenomen met de klantendienst. 

Ze zouden mijn internet moeten nakijken en tvbox installeren. Ik heb vorige week een bevestingsmail gekregen voor morgen tussen 8u en 13u. Echter is de nergens meer terug te vinden. 

 

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Installatie afspraak niet terug te vinden bij Telenet

@Joery  ah oke , dan krijgt u morgen een telefoontje of een sms wanneer de technieker onderweg naar u is. Ik kreeg de avond ervoor nog een sms met een tijdstip erbij hoe laat deze de volgende ochtend er zou zijn.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Hellothere1963
Freshman Meerweter
Berichten: 54
Warming up? On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Installatie afspraak niet terug te vinden bij Telenet

Die SMS krijg je meestal maar niet altijd.  Had bij mijn verhuis destijds ook een mail gekregen dat de technieker de aansluiting zou regelen op de afgesproken dag tussen 8 en 13u.  Om 7:45 belde de technieker zelf dat hij voor de deur stond (ik zat toen op een klein halfuurtje van mijn nieuw adres).  Daar naartoe kunnen spurten.  Toen ik de technieker erop attent maakte dat ik een SMS had verwacht was het antwoord : "als je een mail krijg dat we komen tussen 8 en 13u, dan kan je beter om 8u ter plaatse zijn".  Gelukkig heeft hij wel willen wachten tot ik er was (dat hoefde hij blijkbaar ook niet te doen).

0 Likes
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

Installatie afspraak niet terug te vinden bij Telenet

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Installatie afspraak niet terug te vinden bij Telenet

@Joery enkele Netweters hebben je reeds tips gegeven over waar je jouw afspraken kan nakijken. Indien er daar geen afspraak te vinden is, neem je best zelf contact op met Telenet via 015 66 66 66 of via Facebook of Twitter. Hopelijk komt je afspraak snel in orde! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Joery
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Installatie afspraak niet terug te vinden bij Telenet

@Suzy daar heb ik gisterenavond contact mee opgenomen. Deze morgen heb ik 015/33 40 00 gebeld en daar kreeg ik te horen dat ze zelfs mijn abonnement nog steeds niet hadden aangepast en dat er niemand hoeft langs te komen. Terwijl men mij vorige dit aanraden en zelfs een bevestiging stuurden voor vandaag. 

0 Likes