24751
netweters
|
152332
antwoorden
|
20691
vragen
|
Hallo, wanneer komt de technieker langs? Ik heb een bevestingsmail gekregen voor morgen. De klantendienst heeft me naar hier verwezen omdat de afspraak nergens terug te vinden is.
Als de klantendienst U naar hier stuurt om die reden is er een ernstig probleem bij de klantendienst.
@Joery als dit een persoonlijke afspraak is dat er iets gemaakt of geinstalleerd wordt dan kan u de afspraak vinden in ' mijn telenet '. Als het gaat om een algemene afspraak waarbij er dus iets op straat gemaakt dient te worden , eventuele algemene werken , dan gaat de afspraak hier ook niet terug gevonden worden. Dan krijgt een mail of sms dat er werken gaan zijn tussen bepaalde uren en dat er dan een kans is op verminderde diensten tot het geen gebruiken kunnen maken van de diensten.
@patrick37 Door eerst op mijn telenet te checken,heb ik contact opgenomen met de klantendienst.
Ze zouden mijn internet moeten nakijken en tvbox installeren. Ik heb vorige week een bevestingsmail gekregen voor morgen tussen 8u en 13u. Echter is de nergens meer terug te vinden.
@Joery ah oke , dan krijgt u morgen een telefoontje of een sms wanneer de technieker onderweg naar u is. Ik kreeg de avond ervoor nog een sms met een tijdstip erbij hoe laat deze de volgende ochtend er zou zijn.
Die SMS krijg je meestal maar niet altijd. Had bij mijn verhuis destijds ook een mail gekregen dat de technieker de aansluiting zou regelen op de afgesproken dag tussen 8 en 13u. Om 7:45 belde de technieker zelf dat hij voor de deur stond (ik zat toen op een klein halfuurtje van mijn nieuw adres). Daar naartoe kunnen spurten. Toen ik de technieker erop attent maakte dat ik een SMS had verwacht was het antwoord : "als je een mail krijg dat we komen tussen 8 en 13u, dan kan je beter om 8u ter plaatse zijn". Gelukkig heeft hij wel willen wachten tot ik er was (dat hoefde hij blijkbaar ook niet te doen).
@Joery enkele Netweters hebben je reeds tips gegeven over waar je jouw afspraken kan nakijken. Indien er daar geen afspraak te vinden is, neem je best zelf contact op met Telenet via 015 66 66 66 of via Facebook of Twitter. Hopelijk komt je afspraak snel in orde!
@Suzy daar heb ik gisterenavond contact mee opgenomen. Deze morgen heb ik 015/33 40 00 gebeld en daar kreeg ik te horen dat ze zelfs mijn abonnement nog steeds niet hadden aangepast en dat er niemand hoeft langs te komen. Terwijl men mij vorige dit aanraden en zelfs een bevestiging stuurden voor vandaag.