Beantwoorden
Serge79
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
YEAH! CAPSLOCK DAY! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Internetverbruik nieuwe tv box

Beste,

Sinds wij de nieuwe tv box testen hebben wij superveel internetverbruik. Op 6 dagen tijd was onze 150 gb opgebruikt.

Heeft dit met de nieuwe tv box te maken,want wij hebben niets anders gedaan dan vroeger en toen hadden wij altijd nog veel gb over.

Tags (2)
0 Likes
66 reacties
marc1201
Freshman Veelweter
Berichten: 173
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Internetverbruik nieuwe tv box

Is dit probleem opgelost? Sinds vannacht (daluren) tot nu , op bijna 11 uur slechts 1.76gb verbruikt. Lijkt er beter op !

Ik raad aan aan diegenen die ook met een hoog data verbruik zaten dit eens na te kijken.

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Internetverbruik nieuwe tv box

Prachtig, bij mij is de rust op de lijn ook hersteld. Vanmorgen zag ik op de modem al grote rust op de ethernetkabel naar de Tv-boxen, nu bevestiging. Ze heb de doldraaiende routine te pakken.

 

 

0 Likes
ESo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Leesclubje starten? Pageturner!

Internetverbruik nieuwe tv box

Bij mij ook is de teller nu stil gevallen. Goed nieuws dus.

Maar ik word er wel pisnijdig van dat ik nog altijd geen reactie gekregen heb op het ticket dat ik 2 dagen geleden open gedaan heb, en waarvoor ze mij zouden terug bellen.

Klanten service is toch nog iets waar ze bij Telenet veel over moeten leren !

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7388
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Internetverbruik nieuwe tv box

@marc1201 @Theo2 @ESo, er is afgelopen nacht inderdaad een workaround geïmplementeerd. Hierdoor zou het overmatige datagebruik door de TV-box van de baan moeten zijn. In praktijk kan er voorlopig nog hier en daar wat TV-box data op de Telemeter komen, maar dit is absoluut minimaal of zou het toch moeten zijn. Uiteraard wordt er nog volop gewerkt om die data volledig uit de Telemeter te houden. 

 

Dus bedankt voor al jullie feedback. Nu kunnen jullie terug met wat meer rust de TV-box(en) thuis gebruiken en op laten staan. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

filleken
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

Internetverbruik nieuwe tv box

Maar 265 gb ? Ik heb 1.5 jaar thuisgezeten na ongeval en dagelijks netflix via wii gekeken.  Nooit problemen met telemeter gehad (200 gb max). Sinds de nieuwe box krijg ik herinneringen voor mijn verbruik. Zit nu aan een verbruik van 15 gb per dag en kijk nog maar een paar afleveringen naar netflix per dag.

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Internetverbruik nieuwe tv box


@filleken  schreef:

Maar 265 gb ? Ik heb 1.5 jaar thuisgezeten na ongeval en dagelijks netflix via wii gekeken.  Nooit problemen met telemeter gehad (200 gb max). Sinds de nieuwe box krijg ik herinneringen voor mijn verbruik. Zit nu aan een verbruik van 15 gb per dag en kijk nog maar een paar afleveringen naar netflix per dag.


Hoe staan je instellingen in Netflix? Staan ze het hoogste dan kan het verbruik 3 tot 7 GB per uur zijn.

Zie onder Dataverbruik van Netflix beheersen op https://help.netflix.com/nl/node/87

 

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Internetverbruik nieuwe tv box

Inderdaad.  Dat wachten wordt je gewoon . 

0 Likes