24757
netweters
|
152427
antwoorden
|
20703
vragen
|
Hallo,
Sinds de update in 4.13 heb ik geen informatie niet meer in de gids-tv.
Dus ik kan niets meer programmeren of registreren 😞
Opgelost! Ga naar oplossing.
Sorry maar ik heb dat al gedaan en ook a reset instelling via de box self, maar het werkt niet.
@Ex-Netweter
Je zal dan wel moeten bellen naar Telenet. In afwachting kan je je wel behelpen via de gids van de tv-app of telenettv.be. Via die weg kan je dan nog wel zien wat er te bekijken is. Daar kan je programmeren of een uitzending in de kijklijst zetten en via TV bekijken.
Een beetje veel omslachtig maar men kan er komen.
Groeten
Stomme vraag van mij. Waarom loop jij een dag voor op de officiële kalender?
Groeten
Modem herstart help ook niet
@louishufk is een bug van het forum, dit ging normaal opgelost worden was gezegd door @Suzy
kennelijk nog altijd een probleem.
Ik veronderstel dat je de nieuwe Telenet Tv Box gebruikt ?
Bedankt Area57_1
Het is niet echt een oplossing voor mij, maar eigenlijk als ik de taal in het Nederlands verander, werkt de tv-gids.
Dus voor nu is de nieuwe Box-TV alleen in het Nederlands functioneel!
Er is geen tv-gids in het Frans of Engels!
@Ex-Netweter, heb het eens nagevraagd en dit lijkt een gekend probleem te zijn. Momenteel is het inderdaad aangeraden om Nederlands te kiezen als taal. Dit wordt uiteraard opgelost, want dit is niet het gewenste gedrag.
Gisteren viel het mij op dat een deel van de ARD gids zelfs in het Nederlands vertaald was...... Waarop je dan kan zoeken ???? Als je een Duitse reeks zoekt moet je dan zoeken op een soort "Vernederlandste titel "?
Laat het toch zoals het is.
Op BBC was "Dad's army" nog niet "Vaders leger" gelukkig.