|
25.650
netweters
|
158.719
antwoorden
|
|
21.405
vragen
|
Dit is zo'n vraag waar je heel veel verschillende tegenstrijdige antwoorden op zal krijgen.
Ik zou zeggen, haal er eentje als extra decoder en test het eens een maandje uit. Dan kan je zelf concluderen of jij het als beter of slechter ervaart.
De IP TV-box is volledig afhankelijk van de stabiliteit van je internetverbinding en thuisnetwerk.
Als je een goede internetverbinding hebt en de IP TV-box via internetkabel kan aansluiten in plaats van via powerline-stekkers of draadloos,
dan werkt de IP TV-box even goed als of beter dan de TV-box versie 1&2.
Als je via wifi, powerlines of via een gemengd netwerk werkt, dan kan de ervaring met de IP TV-Box slechter zijn dan de TV-boxen versie 1 of 2.
Vandaag kan je niet zien of het verlies aan kwaliteit veroorzaakt wordt door de tv-box of door het Telenet netwerk. Is het hele netwerk van Telenet al aangepast? Dan moet de kwaliteit overal hetzelfde zijn. Is er een verschil tussen "lineair" kijken en andere vormen? Best mogelijk.
in het begin van de tv-box ip las ik op netweters,
dat dit toestelletje soms heel warm kan worden.
geen idee of dit nog zo is,zou dit ook wel willen weten.
misschien kunnen anderen op dit forum dit al dan niet bevestigen?
Heel heel miniem.
En dan spreek ik over een termijn van dat het toestel al 16u lang in werking is. Dus niet op stand-by modus