24776
netweters
|
152628
antwoorden
|
20723
vragen
|
@Suzy schreef:
Voila, het topic staat live: 4.28 software versie op TV-box
Veel leesplezier. 😉
@Suzy Klopt het dat de uitrol nog bezig is? Je sprak van 9 december, maar heb de update nog niet ontvangen...
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel (voor splitsing topic): Al meer info over TV-box software update 4.28?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Ex-Netweter @louishufk hebben jullie de TV-box al eens uitgezet via de knop achteraan? En staat hij in 'snelle start' of in een andere energiestand? Via 'snelle start' haalt hij de software updates het snelst binnen.
Ik weet dat het bij sommigen soms iets langer kan duren dan de datum waarop iedereen wordt uitgerold. Maar meestal is het dan gewoon een kwestie van enkele dagen langer wachten.
De tv-box staat hier in eco stand. Ik weet dat dat problemen kan geven, maar omdat het de vorige keren wel ging heb ik, een beetje koppig, dat zo laten staan.
Om toch een beetje ter wille te zijn heb ik al wel enkele keren herstart en ook naar fabrieksinstellingen gezet. Dat heeft niet geholpen en zal het vannacht eens met een andere instelling proberen.
Ik heb de update ook nog niet gekregen.
Heb wel de voorbije 3 dagen de TV-box (telkens in de namiddag) opnieuw moeten opstarten omdat hij geen verbinding meer had met het internet. Is nochtans met een netwerkkabel aangesloten, niet via wifi.
Misschien 3 keer een mislukte update-poging?
De TV-box staat op normale start.
@Suzy ik hoor van nog mensen dat de update nog niet is doorgekomen, de meeste hebben het op de snelste stand staan en de box ook al eens herstart.
denk toch dat er ergens een probleem moet zijn bij deze update.
Na een nachtje in normale stand is de update ook hier nog niet aangekomen.
Wat @Ex-Netweter beschrijft is ook hier gisteren gebeurd. In de namiddag is de LED roze gaan branden. Het leek een update maar er was achteraf niets veranderd.
Om uit te vinden of een update door kan komen in eco stand ga ik de tv-box terug naar eco zetten. Ben benieuwd.
Hier ook nog geen update binnengekregen. Box staat op normale start
In Kalmthout (hoge noorden) ook nog niks....🙁
Update is vannacht doorgekomen