Beantwoorden
Frankie2660
Freshman Beetjesweter
It's your ninth party! It's your eighth party! It's your fifth party! Pageturner!

Is een internetabonnement nodig voor de TV-box?

beste, mijn moeder heeft nog een oude decoder die ze zou moeten omwisselen. ze heeft ook een abonnement op play more. dit heeft ze nodig om onder andere geographic wild te kunnen kijken. ze heeft geen internet. nu zou ze wanneer ze een nieuwe tv box wil een internet abonnement moeten nemen omdat play more niet meer ondersteund wordt op de oude decoder? klopt dit. want dit kost haar veel geld en ze heeft eigenlijk geen internet nodig voor iets anders.

Titel gewijzigd door Dante (mod) | Vorige titel: decoder

8 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@Frankie2660  Klopt, vanaf deze zomer zal iemand met een digicorder of digibox geen toegang meer hebben tot de play more zenders en Streamz doordat deze zenders enkel nog gestreamd worden en met een tv box terug kunnen bekeken worden met een internet abbo erbij, dat kan al met een internet + tv abbo, kost ietsje meer dan nu.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij Netweters wikipedia! De nieuwe Einstein!

Alles wat je schrijft lijkt te kloppen.

Vanaf 1 juni 2026 heb je een TV-box nodig om het Play More aanbod te kunnen bekijken. (Voor klanten met een TV-box is het aanbod grotendeels ook te bekijken via de TV-app en website)

Een TV-box moet inderdaad gekoppeld zijn aan een Internet-abonnement.

Kijk eens of ze in aanmerking komt voor een sociaal abonnement: Sociaal internetaanbod 

Bekijk ook eens welke zenders ze effectief kijkt. Bij TV Vlaanderen App TV zit NatGeo WILD ook. Misschien is dat gecombineerd met een goedkoop internet abonnement voordeliger.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
waterrat1978
Professional Meerweter
Jij #DTV. Goed bezig! Lees je nog iets anders? ;-) WOW! Full speed writing!

alles van national geografic en national geografic wild,

zit ook bij disney+.

Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@waterrat1978  Daarvoor heb je ook internet voor nodig waar in dit geval van moeder van topicstarter niet het geval is dus geen optie.

Master-Magic | Krak

luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Best dat je eens ziet voor sociaal abonnement daar krijg je internet bij 

Anders zal het stoppen er is geen andere manier meer om te kijken via de Telenet tv app nu ook niet meer 

Master-Magic
Professional Superweter

@luc55  Waarom haal jij de app erbij, de dame heeft geen internet enkel digicorder of box met een internet kabel voor de EPG en opvragingen die ook verdwijnen, dat is geen actief internet abbo, enkel tv kijken met basis en play more abbo.

Master-Magic | Krak

lukske
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Mijn vader is 87 jaar en zit in krak dezelfde positie.  Internet heeft hij totaal niet nodig.  Maar nu zou hij het plots nodig moeten hebben om te kunnen kijken naar tv.  Dat is totaal dikke onzin naar mijn mening.   Dat internet is enkel "nodig" om het geld uit de oude mensen hun beurs te halen.

Ik ben 27 jaar klant bij Telenet heb heb nog nooit het gevoel gehad gewaardeerd te zijn voor mij trouw.  Sinds onze Vlaamse politici alles verpatst hebben aan de Amerikanen is het steil bergaf gegaan.  Ze weten niet meer wat uitgevonden om extra geld te vragen.  Nu onlangs +2 Euro voor vaste telefonie?  Kun je dat geloven?  Dat is niet normaal meer.  En altijd die onnozele uitleg erbij.

Ik heb indertijd de fout begaan door mijn telenet-emailadres voor van alles en nog wat te gebruiken en zit er gewoon aan vast.  Moest ik dat kunnen behouden dat was ik morgen, wat zeg ik, vandaag al weg.

Van vriendelijke uitdager in 1997 naar agressieve geldduivel is wat je van Telenet nog kunt zeggen.  

De dag dat ik gemakkelijk weg kan ben ik weg.  Wees maar zeker.  

Maar wie zaagt krijgt korting blijkbaar; mijn collega 25 jaar krijgt maandelijks korting tot zijn 30 jaar.  En ik nouga bollen.  Die korting ga ik wel helpen mee betalen natuurlijk

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

@lukske 

Je kunt je Telenet e-mailadres behouden.

Zelf gebruik ik al jaren een eigen domein met mailhosting en catchall gesteld. Ik maak zoveel adressen aan als ik wil en ik ben niet gebonden aan een internetprovider.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'