24752
netweters
|
152357
antwoorden
|
20693
vragen
|
Flow vraagt om te wissen van opnames om plaats te maken , dat krijgt een collega op het werk op zijn toestel
We vinden er niets van terug dat er beperking zijn vroeger had hij dit niet nu dat hij overgezet is naar de nieuwe app heeft hij daar last van
https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/telenet-tv/flow
Vanaf hij zaken wist kan hij weer opnemen zeer raar
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Flow vraagt om te wissen van opnames om plaats te maken
@luc55 zit die niet op zijn 200 uren opname capaciteit voor 60 dagen ???
zou zelf kunnen dat flow minder uren kan opnemen op de cloud dan de tv box.
misschien @Suzy of @Moderator eens mention om dit na te vragen of dit klopt??? en of er een beperkt aantal uren kan opgenomen worden.
@Master-Magic Neem zeker ook @Moderator mee in je tagging, mocht Suzy het druk hebben (of Halloween vieren, op verlof gaan of andere redenen waarom ze niet meteen kan meevolgen) dan heb je altijd extra ogen die zulke issues kunnen doorzetten achterliggend! 😛
@FrederikC Aangepast 😉
is interessante info van het flow abbo of de opname duur gelijk getrokken is of niet, kan zo zijn dat de klant in deze topic daar overgaat en het niet weet.
Dit doorgekregen niet meer te doen dagelijks wissen dit kan niet de bedoeling zijn hij is van in het begin klant
bij Flow +- 3 jaar en een 3 weken geleden op nieuwe Flow gezet
@Master-Magic schreef:
@luc55 zit die niet op zijn 200 uren opname capaciteit voor 60 dagen ???
zou zelf kunnen dat flow minder uren kan opnemen op de cloud dan de tv box.
misschien @Suzy of @Moderator eens mention om dit na te vragen of dit klopt??? en of er een beperkt aantal uren kan opgenomen worden.
@Master-Magic goede vraag. Zelf vind ik geen informatie over een opnamelimiet voor Flow-klanten. Daarom hebben we het eens nagevraagd bij enkele collega's. We komen erop terug zodra we de nodige informatie hebben.
Ja wand een collega op werk wordt er zot van 5 films wissen voor 1 film of serie dan werkt het weer niet
er zal toch iets niet goed staan in de flow met oude systeem nooit problemen nu elke dag
Hij wordt er zot van
@Suzy schreef:
@Master-Magic schreef:
@luc55 zit die niet op zijn 200 uren opname capaciteit voor 60 dagen ???
zou zelf kunnen dat flow minder uren kan opnemen op de cloud dan de tv box.
misschien @Suzy of @Moderator eens mention om dit na te vragen of dit klopt??? en of er een beperkt aantal uren kan opgenomen worden.
@Master-Magic goede vraag. Zelf vind ik geen informatie over een opnamelimiet voor Flow-klanten. Daarom hebben we het eens nagevraagd bij enkele collega's. We komen erop terug zodra we de nodige informatie hebben.
Onze collega's vertelden ons ondertussen dat de opnamelimiet in Flow dezelfde is gebleven als vroeger.
Namelijk 200 uur in totaal en 60 dagen beschikbaar.
Ik heb het laten weten van de 200 uren daar hadden ze vroeger nooit last van gehad nu wel
en hoe worden die uren berekend vroege ze een film duurt 1.40 min
is dat 1.40 min of ben je in totaal 2 uur kwijt van de 200 uur
Wat je geprogrammeerd hebt telt dat ook mee
En met serie hoe wordt dat berekend
Op de website van telenet hebben ze niets gevonden van de 200 uur
Door dat ze nu niet veel meer kunnen doen met flow hebben ze contact genomen met de ombudsdienst