25.407
netweters
|
156.713
antwoorden
|
21.187
vragen
|
Mijn buurvrouw is ook klant bij Telenet (TV + Mobiel), maar geen internet (heeft ze helemaal niet nodig)
Nu kreeg zij onlangs volgende mail met het voorstel om haar AD2200 digicorder te ruilen voor een TV-box waarvoor ze dan ook internet dient aan te schaffen.
Ze betaalt momenteel voor TV+Mobiel rond de 50€/maand.
De digicorder vervangen door TV-box en overschakelen naar abonnement met internet er bij zou dus betekenen dat ze bijna het dubbele zou moeten betalen
Akkoord ze heeft dan internet, maar daar heeft ze niks aan. Ik denk trouwens dat er nog een heleboel (voor iets oudere) klanten zijn in hetzelfde geval.
Ik de mail van telenet zie ik nergens dat er eventueel alternatieven zijn. Iemand daar weet van?
Ja, @flip1953 Telenet steekt wat toeren uit ze.
Klanten met een gekochte Digicorder en kabelabonnement betalen nu 21,93 euro per maand voor tv.
Dan krijgt een familielid opeens een leuke brief van Telenet: JE DECODER MOET VERVANGEN WORDEN
Familielid belt 015 66 66 66 en krijgt All Internet en TV aangesmeerd voor 79,01 euro per maand.
Duur hé, da menske kijkt alleen wat naar VRT 1.
Allicht heeft de betrokken persoon enkel het tv abonnement en geen huur decoder. Dan is de maandprijs 21,93 euro. Als men niet over alle informatie beschikt is de kans groot dan men veronderstelt en zo de verkeerde kant uitgaat. (heb ik ook soms voor).
Als dat telefonisch gebeurt is, onmiddellijk herroepen.
Spijtig dat er misbruik van gemaakt wordt weer bij de oudere
Nieuwe klanten betalen 68,63 euro easy internet + tv
https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/internet-tv.html
Als haar toestel nu kapot krijg ze een andere met alles op en aan