Beantwoorden
TomH
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Dat loopt vlotjes. Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Kan de Nieuwe tv box samenwerken met digiboxen?

Zou graag de nieuwe tv box in huis halen. Heb 1 digicorder (huur) en 3 digiboxen (gekocht). Kan ik de tv box samen werken met de 3 digiboxen. Deze digiboxen zijn recent aangekocht.

0 Likes
8 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan de Nieuwe tv box samenwerken met digiboxen?

Neen.

Het is het ene of het andere, nooit het ene en het andere.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kan de Nieuwe tv box samenwerken met digiboxen?

De gekochte boxen kan je eventueel onder een aparte digitale lijn (laten) steken. Maar dan met hetzelfde resultaat als een CI+ module = geen interactiviteit, geen terugkijk TV, niet kijken naar opnames enz. Puur zenders kijken.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Kan de Nieuwe tv box samenwerken met digiboxen?

Dit is voor mij ook de reden waarom ik niet overschakel naar de nieuwe box. Ik heb ook een gehuurde digicorder en 2 aangekochte boxen, en ik heb ook Netflix op mijn tv.

 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kan de Nieuwe tv box samenwerken met digiboxen?

deze vraag is hier al vele malen gesteld, gebruikt niemand de zoekfunctie voor men iets post, dit even ter offtopic 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Kan de Nieuwe tv box samenwerken met digiboxen?

Zolang als telenet geen geste doet naar de klanten van het eerste uur. om gratis deze box te krijgen zal ik niet overschakelen, en blijf ik bij mijn huidige configuratie van digicorder en digibox.

 

Tegenwoordig zijn alle aanbiedingen voor de nieuwe klanten en wij blijven in de kou staan.    

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Kan de Nieuwe tv box samenwerken met digiboxen?

@icymichel 

Dat van die aanbiedingen voor nieuwe klanten. Dat doet zich, volgens mij, altijd en overal voor. Niet alleen bij Telenet.

De tv-box is een tof toestelletje, maar het is niet zo dat je met de combinatie digicorder, digibox veel minder kan. Als die dingen nog goed werken is er geen reden om je tekortgedaan te voelen en absoluut te moeten gaan omruilen.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Kan de Nieuwe tv box samenwerken met digiboxen?

Er is geen haar op mijn hoofd die er denkt om de nieuwe tv box nu al in huis te halen, zeker als je er voor moet betalen. 

0 Likes
Peter_Schouten
Experienced Beetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Kan de Nieuwe tv box samenwerken met digiboxen?

Je kan perfect je digiboxen behouden en kijken naar alle kanalen in HD. Maar je zal geen interactiviteit hebben en opnames bekijken die je zou maken op de TV box gaat ook niet. Dit is de zoveelste truc van Telenet om mensen te forceren richting extra gehuurde toestellen. Zij beweren voet bij stuk dat je onmogelijk beide toestellen kan hebben staan wat dus deels foute informatie is.