24766
netweters
|
152534
antwoorden
|
20716
vragen
|
Hallo, Ik kan geen opnames via de website Telenettv op mijn laptop bekijken (via goed wifisignaal in de Ardennen) die opgenomen zijn op mijn Tvbox aan zee. Deze kan ik wel bekijken op mijn IPad en IPhone. Weten jullie soms raad?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Normaal moet je daar kunnen kijken, maar ben je op dat toestel aangemeld?
Met hoeveel toestellen ben je al aangemeld?
Groeten
Alvast bedankt om mee te zoeken. 4 toestellen en mijn laptop staat er mee tussen. Live kijken gaat wel.
@Denis220966 ben je met je iPad en iPhone ook verbonden met hetzelfde WiFi netwerk of gebruik je daar je mobiele data? En krijg je trouwens een foutmelding te zien via de website (laptop) of speelt de opname gewoon niet af?
Zoals @louishufk aangeeft, zou die in principe gewoon moeten afspelen als die ook op je mobiele apparaten afspeelt.
Alles is met hetzelfde wifi netwerk verbonden. Ik krijg de melding "De video kan op dit moment niet worden afgespeeld"
Als alles mogelijk is op dat toestel, op dat ogenblik, lijkt het mij heel waarschijnlijk dat er iets mis is bij Telenet. Ik zou dat probleem melden bij Telenet.
Groeten
Heb het gemeld aan Telenet en konden me ook niet echt de oplossing geven. Alvast bedankt om mee te zoeken.
Dag @Denis220966,
Dit is idd een bijzondere situatie. Als je opnames goed afspelen op je mobiele toestellen, moeten die er ook in je browser doorkomen. Temeer omdat er in je browser al lineaire TV doorkomt.
Da's de theorie althans.
Zou je, om te proberen achterhalen wat hier speelt, aub even kunnen
- doorgeven welke browser je exact gebruikt (naam, versie)
- laten weten of Replay afspeelt in je browser
- laten weten of films uit de TVTheek afspelen in je browser
- nog even checken of identiek dezelfde opname inderdaad wél afspeelt op je mobiel toestel en niet in je browser?
- na de fout bij het afspelen vanuit je browser een paar keer opnieuw kunnen proberen, door je browserpagina opnieuw te laden?
- proberen met een andere browser op dezelfde laptop? (je zegt dat je aan je limiet van 5 toestellen zit, maar mag me je klantennummer even doorsturen via privébericht: dan reset ik die even)
thanks,
Carl
TV Engineering
(nb: ben er volgende week niet; misschien ziet iemand in tussentijd het licht - of anders pikken we dit na 13/10 weer op)
Na Google Chrome te hebben gedownload lukt het hiermee om mijn opnames te bekijken.
De boosdoeners waren dus Microsoft Edge en Internet explorer.
Hopelijk heb ik hier ook anderen mee kunnen helpen en bedankt voor jullie meedenken.