Beantwoorden
proximusboyke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Kan ik meer dan 200u opnemen met Telenet TV box?

Kan je nu nog altijd maar 200 uur opnemen bij telenet ? Is er mogelijk ruimte bij te kopen om in een cloud te zetten ofzo.

proximus 400 uur, is wel een heel groot verschil

0 Likes
7 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Kan ik meer dan 200u opnemen met Telenet TV box?


@proximusboyke  schreef:

Kan je nu nog altijd maar 200 uur opnemen bij telenet ? Is er mogelijk ruimte bij te kopen om in een cloud te zetten ofzo.

proximus 400 uur, is wel een heel groot verschil


Het is nog altijd 200 uur en je kan geen ruimte bijkopen. Wie weet wat de toekomst brengt?

Ik weet niet hoe het bij Proximus is maar bij de tvbox kan je de opnames wel 5 jaar bewaren.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Kan ik meer dan 200u opnemen met Telenet TV box?

@proximusboyke 

Wanneer je TV-box 100% (200 uur) heeft bereikt worden eerder geplande opnames nog wel opgenomen (en zo kan je over 100% gaan). Je kan dan geen nieuwe opnames meer inplannen.

Heb dit zelf nog niet kunnen testen en heb de TV-box al meer dan 3 jaar.

Heb je die 400 uur echt nodig???

Velen onder ons hebben een smartphone waarvan ze minder als de helft van de capaciteit gebruiken maar ze "moeten" die wel hebben....

proximusboyke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Kan ik meer dan 200u opnemen met Telenet TV box?

ja, zolang digicorders niet kunnen wat videorecorders van 30 jaar geleden wel konden namelijk een programma opnemen dan ben je iedere keer verplicht van 30 a 40 min extra op te nemen daar geen enkele zender in belgie op tijd kan beginnen. zo kan vrt bijna nooit beginnen dan heb je nog sponsoring het weer sponsoring wat de komende uren en dagen te zien zijn sponsoring en dan begint het programma. Commercieele zenders alles opnemen dan hoef he de recame niet te bekijken als je dan 7/7 werkt loopt het aardig op en zit ik bij belgacom 75% opgebruikt van mijn 400 uur.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kan ik meer dan 200u opnemen met Telenet TV box?

@proximusboyke had gelezen dat het bij proximus maar 60 dagen bewaard blijft de opnames, dan moet je al zien dat je ze kan bekijken in die 2 maanden of je bent er kwijt, bij telenet kan je deze tot 5 jaar bewaren, toch wel een verschil.

je kan in feite niet beiden vergelijken, er zit zo een verschil op, het is niet enkel opname duur max capaciteit dat telt ook hoe lang het wordt bewaard en in welke kwaliteit.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Kan ik meer dan 200u opnemen met Telenet TV box?

@proximusboyke 

Je hebt dan 300 uur opgenomen. En nu? Wanneer ga je die bekijken?

0 Likes
proximusboyke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Kan ik meer dan 200u opnemen met Telenet TV box?

van die 300 uur zijn er ongeveer 1.. a 150 uur. Zoals gezegd neem je veel ruimer op belgacom doet da zowieso 30 min extra. Dit omdat geen enkele zender op  tijd kan beginnen. Als ik 7 dagen thuis ben haal ik mijn schade goed in zeker in de wintermaanden

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1605
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Kan ik meer dan 200u opnemen met Telenet TV box?


@proximusboyke  schreef:

.... als je dan 7/7 werkt loopt het aardig op en zit ik bij belgacom 75% opgebruikt van mijn 400 uur.


Belgacom ????

Dat is al 7 jaar geleden 😁.

0 Likes