24791
netweters
|
152700
antwoorden
|
20730
vragen
|
Ik krijg geregeld dit scherm tijdens het kijken van voetbal op mijn laptop terwijl er enkel ook de tv aanstaat. Er zijn dus maat 2 schermen actief.
Welk abonnement heb je ?
One
Misschien eens checken of niemand je inlog heeft, lol.
ja een One maar hoeveel gsm nummers want dat is het geen wat telt.
Dan zou het dus kunnen betekenen dat jou laptop elke keer zijn Cache en cookies leegt en elke keer dat je dan opstrat terug dan is zogezegd een nieuw toestel.
Maar als je jou Cache en cookies niet leegt dan blijf je aangemeld en zou je die melding niet mogen hebben.
Maar dat is een aanname die ik heb hé anders heb ik ook niet direct een idee.
1 gsm nummer
Als het voetbal op play sport klopt het
Voor de andere eens uitloggen op de andere toestellen
of paswoord eens vervangen lost veel op
Dan is het toch raar dat ik alleen op mijn laptop kijk en alsnog dit bericht krijg.
Ik zie twee mogelijheden:
Wel raar volgens de info zou hij er wel op kunnen
Gooi de telenet tv er eens af op laptop
Wanneer je tv-kijkt via de Telenet TV-app of via telenet.tv wordt je toestel (maximaal 5) op de achtergrond geregistreerd. Wanneer je een zesde toestel wilt gebruiken, wordt het minst recent gebruikte toestel automatisch verwijderd op de achtergrond. Je kan je geregistreerde toestellen niet raadplegen.
@luc55 zoals @Master-Magic in een vorige reactie reeds melde kan iemand met een One for 1 gelijktijdig slechts op twee toestellen kijken met de app. Als het maximum aantal toestellen (2 in het geval van de vraagsteller) bezig is te kijken, kan er niet gekeken worden op een bijkomend toestel. De vraag die dan terecht gesteld wordt waarom kan ik op geen tweede toestel kijken als er op slechts één ook aan het kijken is (algemene formulering: waarom kan ik op geen bijkomend toestel kijken als ik op mijn maximum min één zit). Voor mij is het duidelijk dat er twee antwoorden mogelijk zijn:
1. het systeem van Telenet is juist, er is ook nog een tweede aan het kijken en de vraagsteller weet dat niet (mogelijk een zwartkijker of piraat)
2. het systeem van Telenet is fout. Om de één of andere reden is een stopzetting van kijken niet gedetecteerd door het systeem van Telenet (subjectief verwacht ik dat het probleem hier is en dat dit een gevolg is van een onvolledige aanpassing van geregistreerde toestellen naar gelijktijdig streamen.)
Dat is juist hij One klant ik had het over hoofd gezien max 2 inloggen
Best dat hij zijn paswoord verandert en de app terug zet en op de pc ook doet