24752
netweters
|
152358
antwoorden
|
20693
vragen
|
Plots werd ik uit de TV app gegooid met de boodschap maximum aantal schermen bereikt. Dat, terwijl er niks is veranderd en ik al anderhalf uur naar de match aan het kijken ben. Behalve mijn echtgenote kijkt er niemand. Dat is dus 2 (twee!) schermen in gebruik en behalve de TV box, die waarschijnlijk ook telt voor een scherm zijn er dux max 3 (drie!) ooit in gebruik geweest. We gebruiken slechts één browser, dat is Safari, daar kan het dus ook niet aan liggen. Om terug te vinden wie er dan allemaal tegelijk is ingelogd in de app is een detective nodig, weinig of niks in mijn profiel of instellingen te vinden, ook geen verwijzingen in de app.
Vooral het feit dat je er zomaar zonder enige aanwijsbare oorzaak wordt uit gegooid is storend. Na enkele keren proberen, maar dan was de match bijna gedaan, was het terug in orde. Een groot minpunt in telenet gebruikers comfort, en een extra reden om naar alternatieven te kijken.
precies of ze kennen er daar iets van.
Social media een vraag stellen? Ik heb via Messenger 3 dagen geleden een vraag gesteld maar nog steeds geen enkel antwooord gekregen (ook over een probleem met maximum schermen) ... Dit is dus zeker geen oplossing en een zéér spijtige zaak...
Heb dit probleem ook zeer vaak en nog geen antwoord gekregen.