Beantwoorden
RobertoV
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Netjes! Gelezen en goedgekeurd!

Maximum aantal schermen bereikt (onterecht!)

Plots werd ik uit de TV app gegooid met de boodschap maximum aantal schermen bereikt. Dat, terwijl er niks is veranderd en ik al anderhalf uur naar de match aan het kijken ben. Behalve mijn echtgenote kijkt er niemand. Dat is dus 2 (twee!) schermen in gebruik en behalve de TV box, die waarschijnlijk ook telt voor een scherm zijn er dux max 3 (drie!) ooit in gebruik geweest. We gebruiken slechts één browser, dat is Safari, daar kan het dus ook niet aan liggen. Om terug te vinden wie er dan allemaal tegelijk is ingelogd in de app is een detective nodig, weinig of niks in mijn profiel of instellingen te vinden, ook geen verwijzingen in de app.

Vooral het feit dat je er zomaar zonder enige aanwijsbare oorzaak wordt uit gegooid is storend. Na enkele keren proberen, maar dan was de match bijna gedaan, was het terug in orde. Een groot minpunt in telenet gebruikers comfort, en een extra reden om naar alternatieven te kijken.

Tags (2)
0 Likes
4 reacties
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Maximum aantal schermen bereikt (onterecht!)

Oei, dat is inderdaad wel storend. Goed dat het ondertussen wel gelukt is. Indien dit nog zou voorvallen kan je ons best via de sociale media kanalen even aanspreken. Dan kijken we het verder voor je na. 

Gr 

Bert 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

rudi1962
Professional Weetjesweter
Berichten: 46
De vlam zit erin. Complimentendag On a roll... Dat loopt vlotjes.

Maximum aantal schermen bereikt (onterecht!)

precies of ze kennen er daar iets van.

0 Likes
dusbaba
Freshman Veelweter
Berichten: 231
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Maximum aantal schermen bereikt (onterecht!)

Social media een vraag stellen? Ik heb via Messenger 3 dagen geleden een vraag gesteld maar nog steeds geen enkel antwooord gekregen (ook over een probleem met maximum schermen) ... Dit is dus zeker geen oplossing en een zéér spijtige zaak...

 

0 Likes
filly
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Leesbeest! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Maximum aantal schermen bereikt (onterecht!)

Heb dit probleem ook zeer vaak en nog geen antwoord gekregen.

0 Likes