Beantwoorden
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Na wissen serie opname terug alle opnames

Ik ga het nog eens proberen te weten te komen of ik met een defect zit of dit een gevolg is van de 4.25 update.Nu de vakantie voorbij is hoop ik hierover eindelijk duidelijkheid te krijgen.

Wanneer ik een serie opname wis keert de box terug naar alle opnames ipv naar de lijst opnames van de serie die ik aan het bekijken was. Dit sinds de update naar 4.25, voordien had ik dit nooit.

is dit nu normaal of niet?

 

0 Likes
17 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Na wissen serie opname terug alle opnames

@Silverwing bij mij persoonlijk is dit al enkele maanden het geval. Maar het is ook verschillend qua gedrag. Verwijder ik bv. de serie aflevering die ik net heb gekeken, dan spring ik terug naar de lijst van alle opnames. Verwijder ik serie afleveringen (alle afleveringen behalve de laatste die ik heb bekeken), dan blijf ik in de lijst met afleveringen van die bepaalde serie. Wat vreemd gedrag vond ik persoonlijk, daarom recent eens doorgestuurd met wat beeldmateriaal richting de collega's die dit onderzoeken. 

 

Is dit ook wat jij ervaart?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Na wissen serie opname terug alle opnames

@Suzy 

En als je terwijl je een aflevering bekijkt 2x op ok drukt kan je de aflevering deleten en kom je in live tv terecht.

Je kan er een spelletje van maken: waar kom ik terecht?


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Na wissen serie opname terug alle opnames

Ik verwijder altijd maar één aflevering, zou niet weten hoe er meerdere te selecteren, maar hoe dan ook als ik er 2 gezien heb en duid de eerste aan om te wissen kom ik terug in alle opnames uit. Wil ik de 2e ook wissen moet ik helemaal van voren af aan beginnen.

Terloops nog even melden dat ik sedert vorige vrijdag met wederom een vreemd fenomeen geplaagd zat. Wanneer ik in de lijst van opnamen van een serie zat kon ik niet omhoog of omlaag met de pijltjes, er gebeurde gewoon niets. ik kon dus geen aflevering kiezen, moest de laatst opgenomen bekijken. Heb dan de box nog maar eens gereset en dat probleem is nu van de baan.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Na wissen serie opname terug alle opnames

@Silverwing 

Als je niet meer kan bewegen kan je ook gewoon even wachten. Even later beweegt dat dan terug. (hier was toch zo)


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Na wissen serie opname terug alle opnames


@Silverwing  schreef:

Ik ga het nog eens proberen te weten te komen of ik met een defect zit of dit een gevolg is van de 4.25 update.Nu de vakantie voorbij is hoop ik hierover eindelijk duidelijkheid te krijgen.

Wanneer ik een serie opname wis keert de box terug naar alle opnames ipv naar de lijst opnames van de serie die ik aan het bekijken was. Dit sinds de update naar 4.25, voordien had ik dit nooit.

is dit nu normaal of niet?

 


Hier is het ook. Dit is dus op dit moment "normaal", en vooral vervelend.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Na wissen serie opname terug alle opnames

Ik heb van vrijdag tot deze middag geduld gehad! Het kan niet zijn dat je 3 dagen niet kan zien wat je wil. Het word hoog tijd dat ze bij Telenet eens goed gaan brainstormen hoe ze iets aan hun klanten kunnen geven dat goed getest is en stabiel werkt in plaats van iets over te nemen dat ze elders ook gebruiken maar door er hun eigen draai aan te geven het allicht verknoeien. Met de digirecorder heb ik amper problemen gehad op al de jaren dat ik die gebruikt heb heb ik er één moeten omruilen. Van de tv box die ik goed een jaar gebruik ben ik al aan nummer 5 toe en de problemen blijven duren!

Ik stel mij de vraag of ze in Nederland ook zo een last hebben met die tv box en wispelturig eigen gedrag.

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Na wissen serie opname terug alle opnames

@Silverwing  Dan heb jij echt wel pech zeg!  Ik was bij de vroege testers en heb nog altijd mijn eerste tvbox.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Na wissen serie opname terug alle opnames

@Silverwing

Wat bedoel je met: "Het kan niet zijn dat je 3 dagen niet kan zien wat je wil"?

Ik was ook tester en heb ook nog steeds mijn 1ste TV-box en ben daar nog steeds heel blij mee.

 

0 Likes
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Na wissen serie opname terug alle opnames

@Ex-Netweter  "Het kan niet zijn dat je 3 dagen niet kan zien wat je wil" daarmee wil ik duiden op het feit dat het niet mogelijk was om  afleveringen in volgorde te zien zoals ik bezig was omdat ik plots niet meer kon navigeren in de lijst opnames van de series.Er was geen enkele manier om aan de aflevering te geraken die ik wou gaan zien. Alleen de laatst opgenomen staat standaard actief als je een lijst opent.

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Na wissen serie opname terug alle opnames


@Silverwing  schreef:

@Ex-Netweter  "Het kan niet zijn dat je 3 dagen niet kan zien wat je wil" daarmee wil ik duiden op het feit dat het niet mogelijk was om  afleveringen in volgorde te zien zoals ik bezig was omdat ik plots niet meer kon navigeren in de lijst opnames van de series.Er was geen enkele manier om aan de aflevering te geraken die ik wou gaan zien. Alleen de laatst opgenomen staat standaard actief als je een lijst opent.


Dit issue heb ik zelf nog niet gehad. De tvbox uitzetten met de knop achteraan helpt dat niet? Of een reset naar fabrieksinstellingen?


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Na wissen serie opname terug alle opnames

@Silverwing 

Als je de TV-box heropstart met het knopje linksachter een klein minuutje wachten voor je hem weer aanzet om zeker te zijn dat de spanning er volledig af is. Dan voldoende wachten tot de TV-box weer volledig opgestart is.

0 Likes
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Na wissen serie opname terug alle opnames

@Wheng @Ex-Netweter Met het knopje achteraan inderdaad, maar ik heb dit sinds de update naar 4.25 om diverse reden, meestal in opdracht helpdesk al regelmatig moeten doen. Dat kan niet de bedoeling zijn dacht ik!

0 Likes
Ex-Netweter
 

Na wissen serie opname terug alle opnames

@Silverwing 

Alle toestellen met een besturingssysteem zal je toch regelmatig eens opnieuw moeten opstarten.

Dat is normaal. Als je dat nu graag hebt of niet.

Veel mensen halen zo ook veel problemen op hun nek omdat ze hun PC of smartphone niet regelmatig opnieuw opstarten. En dan maar zagen dat dat niet werkt zoals het moet.

0 Likes
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Na wissen serie opname terug alle opnames

@Suzy Hoe staat het ondertussen met het onderzoek? Is er al iets geweten wanneer we terug het oude normaal krijgen? Als Telenet bij elke issue gaat zeggen dat het normaal is steven we af op een echte dictatuur bij Telenet.

0 Likes