Beantwoorden
Gino1978
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken!

Nieuwe apps op de tv box

Komt er ooit een mogelijkheid om zelf apps toe te voegen op de tv box? Of kan de keuze wat uitgebreider? Vb. Disney app? Eleven app? Al heel blij met prime en netflix , maar het aanbod mag gerust groter...

0 Likes
16 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2697
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Nieuwe apps op de tv box

Op deze box niet

In de toekomst op volgend model als hij op android draait natuurlijk

dan is het gemakkelijk

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5298
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nieuwe apps op de tv box

@luc55 @Gino1978 

mits die bestaat voor de versie dat ze dan ooit zouden gebruiken en ze een licentie hebben voor die apps.

disney+ kan in de toekomst erbij komen daar die bij andere liberty global landen gebruikte decoder zoal bij ons beschikbaar is, nu moet er enkel nog een licentie aanvraag zijn voor de benelux app in de tv box toe te passen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2697
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Nieuwe apps op de tv box

En voor een licentie wordt veel geld gevraagd

Zeker na artikel in de tijd is tijd om in gang te schieten wand de trein is vertrokken

en we lopen achter in tv gebeuren en dat is grootste inkomst en die was dit jaar slecht

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5298
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nieuwe apps op de tv box

@luc55 Idd, in het 3de kwartaal heeft Telenet 4000 klanten verloren, de liberty groep heeft in totaal veel klanten verloren met het grootste aantal in Zwitserland, zo zie je dat concurrentie veel kan doen voor de grote providers in Vlaanderen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Nieuwe apps op de tv box

@Gino1978 

Zoals andere hier al gezegd hebben is Telenet van plan om disney+ eens te gaan toevoegen. Wanneer is niet helemaal bekend.

Je kan ook alle apps op je smarttv (indien je deze hebt. Bv Google play opstarten en zoeken naar betreffende apps) 

Ook kan je deze streamen van je mobiel/tablet als op je tv Chromecast is ingebouwd. Indien niet, kan je een Chromecast Dongle aan je televisie hangen

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Nieuwe apps op de tv box

Ik gebruik gewoon een apple tv met de telenet tv app, da is het makkelijkste, 1 bakje en kan al doen wat ik wil. Ik kan mijn camera's bekijken op tv, muziek, zien als er iemand aanbelt,

ik begrijp niet dat er nog mensen zijn die willen sukkelen met een tv box. Alles apps da je wil staan op de app store, ook vtm go en vrt nu. Alle grote kanalen hebben er ook hun eigen app.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2697
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Nieuwe apps op de tv box

Grootste probleem lag bij flow dat niet goed werkte

dan zetten klanten vtm go ...... er op en zijn vertrokken

betalen voor iets dat niet werkt neen

dan beginnen klanten een abo te ontmantelen en blijft internet alleen over 

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Nieuwe apps op de tv box

@Christof75 

De 1 eet liever appelen, en de andere peren. 😁

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Nieuwe apps op de tv box

@luc55 Ik heb ook nog flow gehad, ten tijde dt het nog yugo was. Ik vond het zenderaanbod te beperkt, geen nederland of eurosport. De app was niet stabiel enzo maar had op de apple tv wel features die nog altijd niet in de telenet tv app zitten.

Ik betaal niet meer voor tv, mijn ouders hebben een tv box. Ik denk dat app tv de toekomst is, maar da niet op de tv zelf want een tv gaat langer mee dan de softwareversies erop. Het is ook niet handig als je iets wil invoeren om op te zoeken, bij mijn apple tv als je iets moet invullen komt dit automatich op mijn iphone of ipad om in te vullen.

0 Likes
Wimme46
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Complimentendag Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Nieuwe apps op de tv box

De STREAMZ app zou er al op mogen, die is "van hun" en het streamz gedeelte waar je maandelijks voor betalen moet is een absolute ramp op de telenet TV box.

Er ontbreekt veel, je favoriete lijsten zijn er nergens op terug te vinden, iets verder kijken wat je gestart was al dan niet op laptop of andere is een complete helletocht en vooral wordt de content die je NIET met streamz kan kijken vooraan gezet in hun film en andere rubrieken.

Wat bij telenet de bedoeling is behalve het gekende "wij willen enkel meer geld" (en dat weten we best hoor telenet) kan ik niet begrijpen.

zet in APPS de streamz app voor diegene die er al voor betalen dat ze wel waar voor hun geld krijgen.

de dienst klantenkl*ten is zeer sterk bij telenet... erg!

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Nieuwe apps op de tv box

@Suzy kan dit misschien voorleggen, dat er een makkelijker manier is om aan je streamz abbo te geraken, en eventueel eens polsen naar de ontwikkeling al dan niet voor een streamz app op de tv box?

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5298
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nieuwe apps op de tv box

@Wimme46 
probleem is, de streamz app moet helemaal aangepast worden voor op de tv box, ik weet niet of dit een optie is die realiseerbaar is, er moet tijd en werk ingestoken worden die er misschien niet is of nog niet is, je kan niet zomaar alle apps er opzetten, ook moet het mogelijk zijn muts juiste codecs enz.

maar er kan eens gepolst worden of dit een optie is of niet door @Moderator  of @Suzy  😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Nieuwe apps op de tv box

Een makkelijkere manier bij bv tv-theek of op home menu om naar streamz te gaan moet tbv zoveel werk toch niet kosten? Een tekst met hyperlink naar je streamz abbo bv

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Nieuwe apps op de tv box

Als je vandaag een Streamz-abonnement hebt, kan je ook alles van Streamz via de Telenet TV-app en TV-box toevoegen en bekijken. Als je ervoor kiest om de Streamz-app te gebruiken, worden de lijsten en kijk-progressie inderdaad niet gesynchroniseerd met de Telenet-omgeving. 

Ik zal eens navragen of er plannen zijn om de Streamz-app toe te voegen aan de app-omgeving van de TV-box.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.