Beantwoorden
Pippa001
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Opname functie op tv box niet beschikbaar

Sinds gisteren een nieuwe tv box ipv Digicorder maar er verschijnt geen opnamefunctie op de tv en ook niet in de telenet app 

kabels werden ook nagezien want bij eerste ingebruikname ook geen live tv mogelijk dat is nu opgelost 

wat kunnen we nog doen om dit op te lossen

0 Likes
20 reacties
thierry666
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Vernieuwde Telenet Webmail? Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Opname functie op tv box niet beschikbaar

Beste Suzy,

Klopt. Overgestapt van digicorder naar tv box. Sedert dan geen opname optie meer, noch via tv box, noch via de tv app.

Ik kreeg eveneens via whatsapp het volgende door:

Dag T., dit is een algemeen probleem. Ik heb het doorgegeven dat je ook dit probleem hebt. Telenet gaat dit zo snel mogelijk voor je oplossen. Nikita 

Zie ook screenshot, elk tv programma biedt enkel deze opties momenteel.

mvg Thierry

IMG-20230801-WA0008.jpg

0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter
Berichten: 3670
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Opname functie op tv box niet beschikbaar

Tv kijken kan je blijven doen via tv nog altijd

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/compact-signaal-instellen-op-je-tv/

Voor de rest zal je geduld moeten hebben maar komt goed

 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7585
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

Opname functie op tv box niet beschikbaar

@Pippa001 @Janoes @Jorvan93 @thierry666 bedankt voor de feedback. We zijn eens verder in het systeem gedoken en vinden inderdaad een ticket terug voor dit probleem (geen opnames inplannen/bekijken op nieuwe TV-box die werd geactiveerd op 24/07 of later, het is dus gekend en er wordt aan gewerkt. Hopelijk kan het snel worden opgelost!

Sowieso is het best (als je dat nog niet hebt gedaan) dat je contact opneemt met de klantendienst om jouw klantendossier te laten linken aan dit algemene ticket. Als dit al is gebeurd, zoals bij jou @Jorvan93, hoef je dit natuurlijk niet nog eens te doen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Pippa001
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Opname functie op tv box niet beschikbaar

Ik heb ondertussen mijn Digicorder laten activeren en alles werkt naar behoren dus voor mij geen tv box meer 

wel al enkele dagen geen tv via de app omdat ik niet kan aanmelden is dit een probleem van Telenet of de app?

 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5894
TAGGING MASTER! Professional organizer! Organisatietalent! Topic held(in)!

Opname functie op tv box niet beschikbaar

@Pippa001 

Uw verandering zal nog lopende zijn voor de app.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.


Fiber: 8500/1500
Pippa001
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Opname functie op tv box niet beschikbaar

Iemand een idee hoe ik kan inloggen al meerdere keren app opnieuw geïnstalleerd niet mogelijk op iPhone en iPad 

Is nu meer dan 1 week geleden dat mijn Digicorder geactiveerd werd voorheen nooit problemen gehad met mijn vorige Digicorder 

Op de site van telenet kan ik wel inloggen met mijn inloggegevens 

0 Likes