42459
netweters
|
18844
gesprekken
|
20340
vragen
|
Sinds gisteren een nieuwe tv box ipv Digicorder maar er verschijnt geen opnamefunctie op de tv en ook niet in de telenet app
kabels werden ook nagezien want bij eerste ingebruikname ook geen live tv mogelijk dat is nu opgelost
wat kunnen we nog doen om dit op te lossen
Beste Suzy,
Klopt. Overgestapt van digicorder naar tv box. Sedert dan geen opname optie meer, noch via tv box, noch via de tv app.
Ik kreeg eveneens via whatsapp het volgende door:
Dag T., dit is een algemeen probleem. Ik heb het doorgegeven dat je ook dit probleem hebt. Telenet gaat dit zo snel mogelijk voor je oplossen. Nikita
Zie ook screenshot, elk tv programma biedt enkel deze opties momenteel.
mvg Thierry
Tv kijken kan je blijven doen via tv nog altijd
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/compact-signaal-instellen-op-je-tv/
Voor de rest zal je geduld moeten hebben maar komt goed
@Pippa001 @Janoes @Jorvan93 @thierry666 bedankt voor de feedback. We zijn eens verder in het systeem gedoken en vinden inderdaad een ticket terug voor dit probleem (geen opnames inplannen/bekijken op nieuwe TV-box die werd geactiveerd op 24/07 of later, het is dus gekend en er wordt aan gewerkt. Hopelijk kan het snel worden opgelost!
Sowieso is het best (als je dat nog niet hebt gedaan) dat je contact opneemt met de klantendienst om jouw klantendossier te laten linken aan dit algemene ticket. Als dit al is gebeurd, zoals bij jou @Jorvan93, hoef je dit natuurlijk niet nog eens te doen.
Ik heb ondertussen mijn Digicorder laten activeren en alles werkt naar behoren dus voor mij geen tv box meer
wel al enkele dagen geen tv via de app omdat ik niet kan aanmelden is dit een probleem van Telenet of de app?
Iemand een idee hoe ik kan inloggen al meerdere keren app opnieuw geïnstalleerd niet mogelijk op iPhone en iPad
Is nu meer dan 1 week geleden dat mijn Digicorder geactiveerd werd voorheen nooit problemen gehad met mijn vorige Digicorder
Op de site van telenet kan ik wel inloggen met mijn inloggegevens