24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20723
vragen
|
Vreemd probleem met de Telenet Box. "Thuis" was opgenomen via seizoen opnemen. Plots is de Box gestopt met Thuis op te nemen, zonder dat wij hiervoor iets gedaan hebben.
Nu kunnen we "Thuis" niet meer opnemen. Enkel nog aflevering per aflevering lukt, maar het seizoen opnemen lukt niet. Getest via TV (Box), maar ook via de app en de website.
Als ik de opname via de website wil doen, krijg ik in de console wel 2 errors: 409 Conflict.
Super ambetant, want nu kunnen we dat niet meer automatisch opnemen.
Ter info, met andere programma's geen probleem...
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is zeker geen algemeen probleem. Ik heb net een seizoen opgenomen, zonder probleem. Je kan best de oplossing van @patrick37 testen. Vermoedelijk lukt dat.
Tussen uit en terug aan zetten eventjes (half minuutje) wachten anders kan je je TV-box om zeep helpen.
@Niki blijkbaar is de aflevering van Thuis van afgelopen vrijdag (24/01) bij sommige klanten met een TV-box niet opgenomen. Dit was dus effectief een probleem, maar werd al snel opgelost.
Normaal zou je zonder problemen de serieopname moeten kunnen inplannen, zo niet volg dan zeker het advies om je TV-box te resetten (via de aan/uit-knop achteraan).
Hallo allemaal,
Sorry voor de radio (tv?) stilte hierover. Het was even nogal druk...
Enkel de Box resetten (uit/aan via knop achteraan) heeft het probleem kunnen verhelpen.
Dank jullie wel voor de feedback!