24777
netweters
|
152632
antwoorden
|
20725
vragen
|
Ik heb al de hele dag problemen met mijn tv-box. Als ik een opname bekijk stopt hij plots in het midden van de opname en geeft één of andere foutmelding waarin hij aanraadt om te proberen of een andere opname wel nog werkt. Als ik dan ok druk kom ik terug in m'n overzicht van opnames maar het scherm lijkt niet helemaal geladen te worden. Ik kan zappen naar een andere zender maar het opnamescherm blijft zichtbaar dus de zender is niet te zien en ik kan er op geen enkele manier uit. Enige wat (tijdelijk!) werkt is de schakelaar uit en paar minuten later terug aan zetten.
Net teruggezet naar Fabrieksinstellingen en dan het Journaal van 19u opgevraagd. Na amper vijf min een nieuwe foutcode: niet langer CS2218 maar nu is het CS2518. De klantendienst bellen stel ik nog even uit tot ik er mentaal klaar voor ben.
Ik weet niet hoe je dat doet: u mentaal klaarmaken. Maar als je nu belt moet je het morgen (misschien) niet meer doen. Slaapt dat niet beter?
Het probleem dat je hebt vermeld is niet algemeen. Je gaat dus waarschijnlijk een ander toestel nodig hebben. Ik zou toch onmiddellijk bellen.
Groeten
@Sluca beide foutmeldingen hebben te maken met interactiviteit. Ik zou dus vooral nakijken hoe je TV-box verbonden is met het internet. Indien niet via een rechtstreekse UTP op de modem, best de powerlines of de wandcontact aansluiting nakijken. Doe ook eens een speedtest op de internetkabel die in je TV-box steekt. Sowieso bel je best met Telenet als het blijft aanhouden. 😉