Beantwoorden
Sluca
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Verander-je-wachtwoord-dag Dat loopt vlotjes. Leesbeest! Mooi, mooi!

Opname wordt onderbroken

Ik heb al de hele dag problemen met mijn tv-box. Als ik een opname bekijk stopt hij plots in het midden van de opname en geeft één of andere foutmelding waarin hij aanraadt om te proberen of een andere opname wel nog werkt. Als ik dan ok druk kom ik terug in m'n overzicht van opnames maar het scherm lijkt niet helemaal geladen te worden. Ik kan zappen naar een andere zender maar het opnamescherm blijft zichtbaar dus de zender is niet te zien en ik kan er op geen enkele manier uit. Enige wat (tijdelijk!) werkt is de schakelaar uit en paar minuten later terug aan zetten.

Tags (2)
0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Opname wordt onderbroken

@Sluca 

Ga eens naar instellingen/systeem/fabrieksinstellingen.

Als dat geen goed resultaat heeft kan je bellen naar klantendienst. (015/666666)

Groeten

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Sluca
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Verander-je-wachtwoord-dag Dat loopt vlotjes. Leesbeest! Mooi, mooi!

Opname wordt onderbroken

Net teruggezet naar Fabrieksinstellingen en dan het Journaal van 19u opgevraagd. Na amper vijf min een nieuwe foutcode: niet langer CS2218 maar nu is het CS2518. De klantendienst bellen stel ik nog even uit tot ik er mentaal klaar voor ben.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Opname wordt onderbroken

@Sluca 

Ik weet niet hoe je dat doet: u mentaal klaarmaken. Maar als je nu belt moet je het morgen (misschien) niet meer doen. Slaapt dat niet beter?

Het probleem dat je hebt vermeld is niet algemeen. Je gaat dus waarschijnlijk een ander toestel nodig hebben. Ik zou toch onmiddellijk bellen.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Opname wordt onderbroken

@Sluca beide foutmeldingen hebben te maken met interactiviteit. Ik zou dus vooral nakijken hoe je TV-box verbonden is met het internet. Indien niet via een rechtstreekse UTP op de modem, best de powerlines of de wandcontact aansluiting nakijken. Doe ook eens een speedtest op de internetkabel die in je TV-box steekt. Sowieso bel je best met Telenet als het blijft aanhouden. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes