Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Opnames bekijken via Yeloplay.be?

Hoi, daarnet ontdekt dat op de laptop de Yelo app niet meer werkt en dat je via yeloplay.be moet gaan. Ik kan aanmelden en krijg een overzicht van mijn opnames te zien... maar ik kan ze niet bekijken op de laptop...ik surf via firefox. Weet er iemand raad?

Bedankt alvast!

0 Likes
5 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opnames bekijken via Yeloplay.be?

Heb je u wel aangemeld in yeloplay.be?

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Opnames bekijken via Yeloplay.be?


@Ex-Netweter  schreef:

Ik kan aanmelden en krijg een overzicht van mijn opnames te zien... maar ik kan ze niet bekijken op de laptop...ik surf via firefox.


@Ex-Netweter wat krijg je precies te zien? Krijg je een foutmelding wanneer je een opname probeert te starten? Geef zeker zoveel mogelijk info, dit maakt het makkelijker voor de andere Netweters om je te helpen of in de goede richting te sturen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?
0 Likes
Ex-Netweter
 

Opnames bekijken via Yeloplay.be?

Bedankt aan allen die me hebben proberen verder helpen. Ik heb ondertussen contact gehad met Telenet zelf. Blijkbaar heeft het te maken met de rechten die Telenet niet heeft op bepaalde zenders...  en dat zijn spijtig genoeg redelijk wat Vlaamse zenders en net die zenders waar ik geregeld programma's van opneem.

 

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Opnames bekijken via Yeloplay.be?

Ter info: hier kan je na de ingave van je postcode een overzicht van de zenders zien. Door bij Via de app of website een keuze te maken kan je zien wat je met welke zenders via de app/site kan doen.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.