41169
netweters
|
17744
gesprekken
|
19171
vragen
|
Hoi, daarnet ontdekt dat op de laptop de Yelo app niet meer werkt en dat je via yeloplay.be moet gaan. Ik kan aanmelden en krijg een overzicht van mijn opnames te zien... maar ik kan ze niet bekijken op de laptop...ik surf via firefox. Weet er iemand raad?
Bedankt alvast!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je u wel aangemeld in yeloplay.be?
@Ex-Netweter schreef:
Ik kan aanmelden en krijg een overzicht van mijn opnames te zien... maar ik kan ze niet bekijken op de laptop...ik surf via firefox.
@Ex-Netweter wat krijg je precies te zien? Krijg je een foutmelding wanneer je een opname probeert te starten? Geef zeker zoveel mogelijk info, dit maakt het makkelijker voor de andere Netweters om je te helpen of in de goede richting te sturen.
Bedankt aan allen die me hebben proberen verder helpen. Ik heb ondertussen contact gehad met Telenet zelf. Blijkbaar heeft het te maken met de rechten die Telenet niet heeft op bepaalde zenders... en dat zijn spijtig genoeg redelijk wat Vlaamse zenders en net die zenders waar ik geregeld programma's van opneem.
Ter info: hier kan je na de ingave van je postcode een overzicht van de zenders zien. Door bij Via de app of website een keuze te maken kan je zien wat je met welke zenders via de app/site kan doen.