Beantwoorden
Rocky000007
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Complimentendag Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Opnames niet zichtbaar op alle TV-boxen in huis

Ik gebruik meerdere TV Boxen, namelijk 3.  De meest gebruikte tv box is deze in de woonkamer. En dat is op deze tv box dat de opnames gebeuren. Ik heb de tv box in de keuken opgestart maar die ziet de opnames van de tv box in de living niet meer. Idem voor tv box op slaapkamer. Ik sta nochtans op het gedeeld profiel.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de twee andere tv box de box in de living opnieuw te zien krijgen?

Ik heb de tv box in de keuken al terug naar factory instellingen gezet maar dat helpt niet. De opname van de tv box worden nochtens in de cloud opgeslagen en toch zijn ze niet zichtbaar. 

Wat kan ik doen ?

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Gebruik van meerdere TV Boxen

0 Likes
8 reacties
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Opnames niet zichtbaar op alle TV-boxen in huis

@Rocky000007 

Bel eens naar telenet en vraag eens of die 3 tvboxen op zelfste account nog staan en ze dit even willen nakijken of rechtzetten.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7441
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Opnames niet zichtbaar op alle TV-boxen in huis

@Rocky000007 zijn alle TV-boxen goed met het internet verbonden? Zo ja, zou ik het advies van @DeLLiAnO opvolgen en de klantendienst laten nakijken of de 3 TV-boxen geregistreerd staan op dezelfde TV-lijn bij Telenet. 

Goed om te weten: ondanks dat je meerdere TV-boxen in huis hebt, heb je nog altijd maar 1 cloud. Het is niet zo dat je cloud wordt uitgebreid of opgesplitst. Opnames worden trouwens ook niet gelinkt aan profielen op de TV-box. Het veranderen van profiel heeft dus geen impact op welke opnames je wel of niet ziet. 

Opnemen met de Telenet TV-box


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Opnames niet zichtbaar op alle TV-boxen in huis

@Rocky000007 Waarom zou je in godsnaam exstra huur betalen voor die tv boxen?

Koop u nen apple tv, en je zet de telenet tv app erop, en je hebyt bijkomend voordeel dat alle andere apps ook veel beter werken, zoals netflix, dis-ney, vrt mac, vtm go, npo

Als je dat te duur lijkt kun je voor 50euro ook al een mibox hebben op android die hetzelfde kan.

Reken eens uit als je 5 jaar die extra huur betaald, tov een gekochte mediabox.

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2324
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Opnames niet zichtbaar op alle TV-boxen in huis

@Christof75

Telenet TV APP gebruiken op dit ogenblik zal ook niet helpen want die werkt ook niet zoals het moet.

Er is blijkbaar voorde zoveelste keer een haperende soft op de server gezet die alles aanstuurt. Blijkbaar hebben ze geen testomgeving en worden nieuwe versies zonder degelijke test op de klanten losgelaten.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2324
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Opnames niet zichtbaar op alle TV-boxen in huis


Koop u nen apple tv, en je zet de telenet tv app erop, en je hebyt bijkomend voordeel dat alle andere apps ook veel beter werken, zoals netflix, dis-ney, vrt mac, vtm go, npo

Als je dat te duur lijkt kun je voor 50euro ook al een mibox hebben op android die hetzelfde kan.

Dit klop wel niet. Opname mogelijkheden van zenders zijn er niet, geen terugkijk TV, geen tv-gids, ....

Een moderne smartTV heeft ook meestal de aangehaalde APP's aan boord en met een CI kaartje kan ook nog live kijken en er is ook een TV-gids.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Opnames niet zichtbaar op alle TV-boxen in huis

@Janneke_Dust Ik weet niet waar jij dit uithaalt, maar hetgene wat ik schreef klopt wel.

Ik heb twee apple tv's staan, ik kan opnemen, terugkijken. je hebt zelf meer mogelijkheden dan met nen digicorder. Ik heb ook de tvgids, waar je duidelijk kan zien wat er opgenomen gaat worden, aan de rode bolletjes, je hebt ook een pagina waar je al de opnames voor de volgende weken kan zien.

geef alsjeblieft geen commentaar als je er geen ervaring mee hebt.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5222
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opnames niet zichtbaar op alle TV-boxen in huis

@Christof75 

Je antwoord is, denk ik,  naast de kwestie. Je gaf aan met een Apple TV alles te kunnen: opnemen, terugkijk TV, enz...

Ik heb zo geen ding, dus mijn vraag: is dat echt zo? Heb jij terugkijk TV zonder een digicorder of TV Box?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Opnames niet zichtbaar op alle TV-boxen in huis

@StefaanH 

Alles gaat via internet/cloud/app. Iedereen startende van een smart tv kan dit. Kan de app niet meer geupdate worden koop je een media box met android of apple of.. mediabox

Allemaal tzelfde, ander logo, ander merknaam zelfste doeleinde en zelfste eindresultaat.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes