De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overstappen naar TV-Box

Beantwoorden
Highlighted
Experienced Veelweter
Lezersgoud. Respect! WOW! It's your fourth party! Klasse!

@Suzy @Cru Indien jullie nog iemand zoeken om dit type all in one te testen ben ik eventueel wel bereid om de giga speedboost optie te nemen. 🙂

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Weetjesweter
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Je eerste full page!

@Suzy   Voor mij zou het ook specifiek over de CV8560E gaan en niet over de CH8568QE.  Ik heb nl een volledig intern Ubiquiti Unifi netwerk en kan dus niets aanvangen met de ingebouwde Wifi van de QE.  Ook wil ik dubbele NATing vermijden als ik dat kan (ik weet dat er nog andere oplossingen bestaan, maar als ik het op voorhand al kan vermijden door een ander type modem te kiezen dan vind ik dat de beste oplossing).

Mochten er nog tests moeten gebeuren hiervoor geef ik mij graag op hiervoor.  De bedoeling is inderdaad dat ik mettertijd die Gigabit speed optie activeer en dat ik een TV-Box zonder problemen kan gebruiken. Merci! 😊

Beantwoorden
Highlighted
Experienced Allesweter
Waar zijn die handjes? Straf. Héél straf! De race is begonnen! Een mailpaal!

Als je overstapt naar 1Gbps krijg je een andere modem die deze snelheid aan kan.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Veelweter

De gigaspeedboost optie is trouwens nu 1 maand gratis. 🙂

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Weetjesweter
Je eerste full page! Leesclubje starten? Mooi, mooi! Hey, jij weer! :-)

Onlangs van @Suzy nog te horen gekregen dat indien je de Telenet TV-box gebruikt dat alleen maar kan met hun modem met router functie (die je niet kan uitschakelen).  Is deze info nog steeds correct @Suzy of is er wat aan het bewegen?  Ikzelf heb een tv-box én Giga speedboost maar zit nu dus met die dubbele NAT die ik het liefst van al ook zou willen vermijden indien er een modem-only kan gebruikt worden zonder verlies van functionaliteit/performantie.  

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

@HansM het is nog altijd zo dat je een TV-box niet kan nemen in combinatie met een modem-only. Maar je kan hem wel nemen in combinatie met de E-Router (CV8560E). Dat is voor velen een oplossing gebleken. 😉

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Weetjesweter
Je eerste full page! Leesclubje starten? Mooi, mooi! Hey, jij weer! :-)

Dank voor de feedback @Suzy ! 

Kan ik mijn huidige CH7465LG-TN modem eenvoudig omwisselen voor de CV8560E?  En zo ja, is hieraan een kost verbonden?  

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Veelweter

@Suzy  Hey Suzy, is er ondertussen al meer nieuws aangaande de CV8560 QE all in one? 

Ik maak tot op heden gebruik van de Giga speedboost optie maar deze nieuwe all in one werd nog niet geïnstalleerd bij mij thuis.

Ik gebruik nog de huidige witte modem. 

Het zou interessant zijn om het nieuwe model met deze Giga speedboost optie eens te testen aangezien de snelheden met mijn huidig model niet echt schitterend zijn. 

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Veelweter

@Suzy  We zijn nu bijna een maand verder en ik heb nog geen antwoord op mijn vraag gekregen. 

Heb je soms ondertussen al wat meer informatie aangaande die nieuwe CV8560 QE all in one? 

Kan die reeds afgehaald worden in een Telenet centrum? 

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Allesweter

Ga toch gewoon eens langs 'n Telenet center

Zelfs deze Compal CH8568LG HGW 3.1 is er al maar maakt veel lawaai  volgens enkele gebruikers.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

@fieldoxide  schreef:

@Suzy  We zijn nu bijna een maand verder en ik heb nog geen antwoord op mijn vraag gekregen. 

Heb je soms ondertussen al wat meer informatie aangaande die nieuwe CV8560 QE all in one? 

Kan die reeds afgehaald worden in een Telenet centrum? 

@fieldoxide het laatste dat ik vernomen is dat de policy nog altijd niet werd gewijzigd en dit type modem enkel geïnstalleerd wordt door technici op dit moment. Bij Telenet spreken ze trouwens over de CH8568LG als het over de DOC 3.1 Wireless gaat. Maar even om zeker te zijn dat we het over dezelfde modem hebben. 😉

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
Highlighted
Experienced Veelweter

@Suzy Ik heb het over de andere all in one. 

Je kan deze op onderstaande link terugvinden: 

https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/wireless-modems-van-telenet

Het is de CV8560 QE all in one. 

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Allesweter

@fieldoxideschreef

Het is de CH7465LG-TN all in one.
Ik vroeg hun ook of ze deze aan klanten meegaven als ze de giga speedboost optie namen en het antwoord was ja.

Wat bedoel je hier dan mee?

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Veelweter

@robatoras Ik bedoel hier mee dat ze het andere nieuwere model nog niet op voorraad hadden. (CV8560)

In 1 van de vorige posts heb je mij op gewezen dat ik dit moest gaan vragen in een Telenet center. 

( zie de post van overstappen naar tv box). 

Schermafbeelding 2020-06-19 om 17.21.28.png

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meerweter
Dat begint te tellen! Goed bezig! Topicvreter! Al 25 duimen!

Welke modem bedoel jij dan juist @fieldoxide? Want de enige nieuwe all in one is naar mijn weten toch de ch8568lg. Het model dat jij noemt vind ik nergens terug?  En zoals @Suzy zegt worden deze blijkbaar op dit moment nog maar enkel door de techniekers geïnstalleerd. Als je de cv8560e bedoelt dat is de modem/router zonder ingebouwde wifi en die is in principe al enige tijd vekrijgbaar in de shops.

0 Likes
Beantwoorden