24774
netweters
|
152602
antwoorden
|
20720
vragen
|
ik heb een playmore abbonement sinds jaren, ik wil de streamz app gebruiken, maar krijg er geen toegang toe omdat ik geen streamz heb, maar ik heb wel in play more daarin zit streamz premium+ nog iemand een probleem mee gehad en wat is de oplossing hiervoor ? ik wil niet wijzigen van abonnement want dan zou ik meer moeten gaan betalen.
Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: playmore maar geen streams app toegang
Normaal zou je bij streamz moeten kunnen inloggen met je Telenet Login.
@Angeliek Dit was hier ook gemeld in het begin toen streamz starte en play more veranderde met streamz inbegrepen, die klant moest dit via de klantendienst laten aanpassen zodat die ook kon inloggen op streamz,
best eens bellen met de klantendienst daarvoor, je zit nog in het oude abbo.
Ben hier al 7 x voor in contact geweest met Telenet sinds september
@Angeliek Dit was toen bij die andere klant hetzelfde probleem dat het niet in orde kwam, je moet de juiste persoon aan de lijn krijgen.
misschien dat een @Moderator kan helpen bij dit probleem,
vind het topic niet terug hier met hetzelfde probleem.
heeft een tijdje geduurd met verschillende opties proberen.
heb je de optie al geprobeerd met paswoord veranderen??
@Angeliek Krijg je de gele knop te zien om je aan te melden met je Telenet-login? Lukt dat, of krijg je een bepaalde foutmelding te zien?
Ik vrees dat je hier best onze klantendienst nogmaals voor contacteert. Op deze manier kunnen ze hopelijk een dossier opmaken zodat dit voor je opgelost kan worden! 🙏
Dit kan telefonisch, maar je kan ons ook bereiken via WhatsApp. Daar doen we graag het nodige voor jou!
Best dat je belt dit onderwerp is aan bod geweest
Verstaat de persoon aan de telefoon het niet hang op en bel terug tot je iemand aan de lijn krijgt die het verstaat
Het zal wel in orde komen volhouden even
Je moet dat geen zeven keer laten aanslepen en ook geen zes maanden. Klacht indienen bij de ombudsdienst Telecommunicatie zoals trouwen staat op de website van Telenet.
Ja ik kies de gele balk en login en dan komt dit erop.
ik ga nu nog eens wachtwoord wijzigen . Als dat niet lukt bel ik nog eens.