41076
netweters
|
17661
gesprekken
|
19079
vragen
|
Op mijn nieuwe factuur, voor de periode 10 mei - 10 juni, staat play more nog steeds gratis. Heb ook nog geen mail ontvangen dat gratis play more gedaan is. Hoe zit dit bij jullie?
@Umbra666 schreef:Op mijn nieuwe factuur, voor de periode 10 mei - 10 juni, staat play more nog steeds gratis. Heb ook nog geen mail ontvangen dat gratis play more gedaan is. Hoe zit dit bij jullie?
Vermits je geen mail ontvangen hebt en je aanrekening gemaakt is, wat is het probleem?
Toch niet klagen dat je toevallig iets wat langer krijgt dan anderen waarvan er sommigen een beetje jaloers zijn en zich hierdoor benadeeld voelen.
@louishufk zal zelf wel kiezen wat ik wil vragen/melden😏
@janne_man was gewoon een eenvoudige vraag of dit de bedoeling is en hoe dit bij de rest zit, gelle begint over jaloers zijn nzo, sjeezes...
@Umbra666, normaal gezien werd er op 26/04 een e-mail gestuurd naar alle TV-box testers, om aan te kondigen dat de periode gratis Play More op 2/05 zou stoppen. Sinds 2/05 zijn ze ook effectief Play More aan het deactiveren, alleen duurt dit iets langer bij sommige klanten dan initieel gepland. Het kan dus inderdaad dat je iets langer van Play More gratis kan genieten. 😉
Ik kan dit bevestigen, ik had hetzelfde aan de hand. Ik merkte dat ik bv. op 4 en 5 mei nog steeds Play More had. En eerder deze week merkte ik toevallig dat ik het niet meer had.
Dus "ergens" vorige week (tussen 6 en 12 mei) is het bij mij gedeactiveerd. In ieder geval later dan de aangekondigde 2 mei.