Beantwoorden
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Play More nog gratis...

Op mijn nieuwe factuur, voor de periode 10 mei - 10 juni, staat play more nog steeds gratis. Heb ook nog geen mail ontvangen dat gratis play more gedaan is. Hoe zit dit bij jullie?

Follow the White Rabbit
0 Likes
6 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Play More nog gratis...

@Umbra666 

Als er iets niet goed werkt moet je dat melden. Niet als het te goed werkt.

Veel plezier ermee.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Play More nog gratis...


@Umbra666  schreef:

Op mijn nieuwe factuur, voor de periode 10 mei - 10 juni, staat play more nog steeds gratis. Heb ook nog geen mail ontvangen dat gratis play more gedaan is. Hoe zit dit bij jullie?


Vermits je geen mail ontvangen hebt en je aanrekening gemaakt is, wat is het probleem? 

 

Toch niet klagen dat je toevallig iets wat langer krijgt dan anderen waarvan er sommigen een beetje jaloers zijn en zich hierdoor benadeeld voelen.

0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Play More nog gratis...

@louishufk zal zelf wel kiezen wat ik wil vragen/melden😏

Follow the White Rabbit
0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Play More nog gratis...

@janne_man was gewoon een eenvoudige vraag of dit de bedoeling is en hoe dit bij de rest zit, gelle begint over jaloers zijn nzo, sjeezes...

Follow the White Rabbit
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Play More nog gratis...

@Umbra666, normaal gezien werd er op 26/04 een e-mail gestuurd naar alle TV-box testers, om aan te kondigen dat de periode gratis Play More op 2/05 zou stoppen. Sinds 2/05 zijn ze ook effectief Play More aan het deactiveren, alleen duurt dit iets langer bij sommige klanten dan initieel gepland. Het kan dus inderdaad dat je iets langer van Play More gratis kan genieten. 😉 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
dsuls
Professional Meerweter
Berichten: 128
De vernieuwde WIGO? Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Play More nog gratis...

Ik kan dit bevestigen, ik had hetzelfde aan de hand. Ik merkte dat ik bv. op 4 en 5 mei nog steeds Play More had. En eerder deze week merkte ik toevallig dat ik het niet meer had.

 

Dus "ergens" vorige week (tussen 6 en 12 mei) is het bij mij gedeactiveerd. In ieder geval later dan de aangekondigde 2 mei.