24748
netweters
|
152295
antwoorden
|
20688
vragen
|
Voor de testers: mail gekregen dat play more zou stoppen op 2 mei.
Is dit bij iedereen automatisch stopgezet?
Of zijn er nog mensen waar dit nog niet gebeurd is?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Tnx voor de info ! Wat betreft mijn play more: dat ze het zelf maar stopzetten. Ik heb er niet om gevraagd en als ik ook maar iets extra moet betalen is dat gewoon oplichting. Zomaar klanten dingen aansmeren waar ze niet om gevraagd hebben is vragen om hln.be artikels;)
Het zijn ook maar mensen die bij Telenet werken.
Mensen maken fouten.
Ik ben niet gelovig maar:
"Hij die vrij is van zonden werpe de eerste steen"
Het is toch makkelijk om 015/666.666 (oei, dit is 2 x het nummer van de duivel?) te bellen.
Met een beetje geduld wordt het opgelost. (zonder je kosten aan te rekenen).
En het is niet nodig die mensen uit te kafferen. Die werken daar ook maar om hunne boterham te verdienen.
Tedju, ik heb geen stenen. Grapje!!! Natuurlijk @Ex-Netweter wie niets doet kan ook niets fout doen.😉
Hier ook nog steeds.
Ik ga zien of het op mijn aanrekening komt. Zoniet top!
Als het toch op mijn factuur staat dan ga ik bellen en hun eigen mail
voorleggen. Zodat ze me dat deel moeten terug betalen.
Ik heb gebeld met Telenet mijn Play/Play More loopt ook nog steeds. Ze hebben me meegedeeld dat het automatisch zal worden gestopt bij testers. Dit zou echter pas op 28 mei zijn en niet zoals eerder gemeld op 3 mei.
@Ex-Netweter Ik keffer helemaal niemand uit hoor... ben een hele vriendelijke mens 🙂
Maar ik heb die service helemaal niet gevraagd, dus moeten ze hem helemaal niet aanrekenen, zo eenvoudig is het nu eenmaal.
Als U denkt dat mijn logica niet normaal is, mag U me altijd uw rekeningnummer doorgeven en dan regel ik wel wat abonnementen voor U die U mag betalen. LOL
@Jan14 schreef:
@Suzy Suzy, Kan je duidelijkheid scheppen aub?
@Jan14 terechte vraag!
Play More (incl. de promotie) werd effectief nog niet bij alle testers stopgezet, ook al er werd gecommuniceerd dat dit op 2/05 zo zou zijn.
Er werd me vandaag bevestigd dat de stopzettingen zo snel mogelijk worden uitgevoerd. Jullie als klant moeten hiervoor zelf geen actie ondernemen. Blijkbaar kon de stopzetting nog niet voor alle testers doorgevoerd worden omwille van systeem problemen.
Excuses voor de (opnieuw) verwarrende communicatie!