Beantwoorden
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Probleem ontdekt met programmatie op vtm

Als je de programmatie doet op vtm van familie vanaf eind deze maand s’avonds en kiest voor serie opname neemt die de afleveringen ook mee van smiddags, is iets in de epg dat niet juist staat.

was voor de aanpassing van epg aanbieder niet.

toch wel schoonheidsfoutje 😉 @Suzy  @Moderator 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
4 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Probleem ontdekt met programmatie op vtm

Dat is nog niet alles. Mijn vrouw volgt Sturm der Liebe. Ze stond heel wat afleveringen achter. Ze heeft kunnen kijken tot 5 juli maar dan zijn er plotseling geen meer. Niets meer opgenomen. Reden? Nu terug aan het opnemen na opnieuw geprogrammeerd te hebben maar nu blijkt die nummering niet meer te kloppen. Ze zat aan aflevering 270 of zoiets en nu blijkt dat opnieuw te beginnen op 126 of iets dergelijks. Klantenzorg is hun minste zorg denk ik. Veranderen van zender, van uur doe maar en alles zonder verwittiging. Als we maar 10 minuten naeen reklame door het strot kunnen duwen. Het is omdat mijn vrouw dit graag ziet maar dergelijke zenders zijn aan mij niet besteed.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Probleem ontdekt met programmatie op vtm

@Master-Magic Je kan dit oplossen door de instellingen van serie opnames aan te passen.  Dan kan je wel best eerst jouw huidige serie opname verwijderen.

Nadien mag je dan terug naar Familie gaan in de TV-gids > opnemen > Geavanceerde instellingen. Daar zie je standaard 'Alle beschikbare afleveringen' staan. Dit kan je aanpassen naar 'Alles van seizoen 32 en later' of 'Alleen nieuwe afleveringen'. Dan neemt hij de oude afleveringen die in de middag worden uitgezonden niet op. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Probleem ontdekt met programmatie op vtm

@Bjarne de vorige opnames waren gewist, heb dan een nieuwe gemaakt en dit probleem ontdekt dat die alles neemt van uitzendingen dan.

hij maakt er voor de zondag zelf een special van waar standaard info bij staat zoals bij alle andere dagen dat er s'avonds uitzending is.

ga nu eens kijken of ik die opname aanpassing kan doen en kom er op terug.

 

update: heb nu de aanpassing kunnen doen vanaf Seizoen 32, gisteren kon ik dit nog nog niet.

maar is dus opgelost nu


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Probleem ontdekt met programmatie op vtm


@igvfer  schreef:

Dat is nog niet alles. Mijn vrouw volgt Sturm der Liebe. Ze stond heel wat afleveringen achter. Ze heeft kunnen kijken tot 5 juli maar dan zijn er plotseling geen meer. Niets meer opgenomen. Reden? Nu terug aan het opnemen na opnieuw geprogrammeerd te hebben maar nu blijkt die nummering niet meer te kloppen. Ze zat aan aflevering 270 of zoiets en nu blijkt dat opnieuw te beginnen op 126 of iets dergelijks. Klantenzorg is hun minste zorg denk ik. Veranderen van zender, van uur doe maar en alles zonder verwittiging. Als we maar 10 minuten naeen reklame door het strot kunnen duwen. Het is omdat mijn vrouw dit graag ziet maar dergelijke zenders zijn aan mij niet besteed.


@igvfer einde juni hebben op De Netweters wel een topic gemaakt om de tv-gids aanpassingen aan te kondigen. Hier kan je hem vinden, inclusief de uitleg. Er kon dus effectief impact zijn op bepaalde zenders of series, ook qua nummering. Ook al heeft Telenet geprobeerd dit tot een minimum te beperken. En gelukkig hebben we ook maar enkele meldingen hierover gezien.

Indien het programma waar je over spreekt ook van uur veranderd is, heeft dit niets te maken met deze tv-gids leverancier aanpassing, maar wel degelijk met de zenderprogrammatie van de zender zelf. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.