24748
netweters
|
152298
antwoorden
|
20688
vragen
|
Volgens hln.be is de nieuwe tv-box officieel uitgebracht.
---------------------------------
Ik ben net nieuwe klant, maar zit nu met een digicorder. Dus hoe geraak ik aan de nieuwe tv-box zonder €35 neer te moeten tellen ervoor?
Bedankt!
Succes ermee, bij mij is het niet erg gelukt.
Op mijn documenten staat er TV-box en de installateur had ermee maar mocht ze niet installeren vorige week
Wat ik wil weten: onze huidige digicorder werkt nog maar begint te verslijten. Als wij op termijn overschakelen op de nieuwe box hebben wij wel 2 digiboxen die we gekocht hebben en die op de slaapkamers staan waar we niets meer mee zijn? Telenet kan ons toch niet verplichten om te schakelen naar betalende versies hiervoor? Is er een oplossing voorzien voor deze mensen? Wij zijn sowieso niet de enigen met dit probleem...
35€ ..goe zot .. ik betaal al genoeg ..
@Ex-Netweter
Ein-de-lijk! ;-)))
Als ik de berichten hier lees, dan zou ik nog niet zo staan te springen voor die nieuwe tv-box. Er zijn precies nogal wat bugs. Is er overigens iets mis met je huidige digicorder?
Staat nog maar sinds vorige week hier in huis, maar kijk toch wel uit naar de nieuwe versie...
Om te beginnen. Ik ben niet betaald door Telenet.
Ik heb de voorbije 5 maanden de TV-box mogen testen.
Er zit hier en daar misschien nog een bugje in.
Maar ik wil mijn TV-box zeker niet meer inruilen voor een vorig model.
Ik zou er onmiddelijk 35 euro voor betalen!
Grootste pluspunten voor mij:
Veel betere beeldkwaliteit!
Onbegrenst gelijktijdig opnemen.
Grootste minpunten voor mij:
Geen 2 x vooruitspoelen met geluid.
Geen automatisch zappen bij herinnering.
Ik blijf bij mijn huidige digicorder! Werkt nog perfect. Heb geen interesse in de nieuwe TV box.
Geen automatisch zappen bij herinnering kan gemakkelijk opgelost worden, kan nadien worden toegevoegd
Maar werkt nog niet in een modem-only setup
@Ex-Netweter
Onbeperkt gelijktijdig opnemen? Echt onbeperkt? 20 programma's tegelijk bvb?
Als je gekochte digicorders/boxen hebt opteer je best om een versleten gehuurd exemplaar om te ruilen naar een nieuwe digicorder/box en niet naar de TV box.
we weten dat ze tot 8 programma's tergelijk kunnen opnemen, maar niet onbeperkt, de cloud is ook beperkt in groote tot 200 uur opname.
de opnames blijven wel 5 jaar bewaard als je het niet na 60 dagen kwijt wil zijn.
en beter beeld ligt ook van tv tot tv 😉
beeld van een vestel bv zal nooit zelfde zijn van een Sony of een duurdere tv, ook het beeldscherm is veelal een punt van beter beeld.
ook de zenders hebben veel beeldverschil, de discovery's die betalend zijn in play zijn SD en minder van beeldkwaliteit dan bv VTM HD.
kan je gekochte digicorder(s) dan ook omruilen voor dit type toestel, zonder er huur op te moeten betalen ( dus voor 35 oude afgeven en nieuwe ook eigendom?) https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/kan-ik-mijn-digibox-of-digicorder-omruilen
Kan ik de nieuwe tv box zo gaan afhalen bij een shop? (Met de oude digicorder natuurlijk)
Of moet ik toelating krijgen van de klantendienst?