24751
netweters
|
152343
antwoorden
|
20691
vragen
|
Volgens hln.be is de nieuwe tv-box officieel uitgebracht.
---------------------------------
Ik ben net nieuwe klant, maar zit nu met een digicorder. Dus hoe geraak ik aan de nieuwe tv-box zonder €35 neer te moeten tellen ervoor?
Bedankt!
@a167314 waarom een app voor HBO, als je play more hebt dan kan je de aangeboden HBO series kijken op je telenet box, telenet heeft een overeenkomst met HBO voor series die in belgie beschikbaar zijn om te vertonen.
andere apps zullen met de tijd er ook wel opkomen, het staat nog in zijn kinderschoenen bij telenet.
laat ze eerst alle bugs eruit halen voor ze andere dingen toevoegen.
je vergeet dat telenet ook voor die apps moet betalen om ze aan te bieden op de box (licentie).
vraag is welke app de belangrijkste zijn dat door veel belgen word gebruikt, denk dat netflix en youtube al de grootste zijn.
Tijdens de installatie van de TV Box werd er mij al gezegd half oktober dat het app-gedeelte inderdaad in de toekomst nog zal uitbreiden met andere streamingdiensten. Ik verwacht dus ook een app kort na de lancering van Disney+, aangezien die ook wel populair zal zijn in België.
Ook zeer tevreden met de nieuwe box.
Ik mis enkel de teletekst-ondertiteling (zonder zwarte balken) bij bekijken opgenomen programma's.
Ik hoop ook op extra apps in de toekomst : VRT NU, VTM, Apple TV, Disney en andere.
@Master-Magic en Netflix en YouTube staat bij elke smart tv ook geinstalleerd en de Officiel versie met Ultra HD4 K en digitaal Dolby Plus geluid en geen 1080i en gewone Dolby zoals in de box
Ik vroeg me af als je nog maar pas klant bent en je hebt een digicorder gekregen, maar op de formulieren staat er TV-box of je dan ook €35 moet geven of deze gewoon gratis kan gaan omruilen?
Hallo,
Wat gebeurt er met de opnames die zijn bewaard op de oude digicorder? Het zou getuigen van wel zeer weinig klantgerichtheid en klantenwaardering mocht het antwoord zijn dat wij allen in Vlaanderen er maar moeten vanuit gaan dat we deze simpelweg kwijt zijn anno 2019, niet?
@PascalSP
Als je digicorder kapot geraakt, ben je ook al je opnames kwijt.
Met de Tv-Box haal je een nieuw systeem in huis.
Je kan moeilijk verwachten dat men je opnames op één of andere manier in je cloud gaan plaatsen.
Niemand verplicht je om de Tv-Box in huis te halen.
Er zit niets anders op dan al je opnames te bekijken.
Moet ook €35 betalen om TV-box te krijgen nadat ze gezegd hadden dat ik die gewoon kon omruilen als nieuwe klant.
Op factuur staat er wel TV-box!!!
@Bolletje: Jij vindt blijkbaar dat men dat niet mag verwachten, ik alleszins wel en geloof me velen met mij. Nog nooit van data migratie gehoord? Mocht ‘the cloud’ in elk bedrijf vanaf scratch opnieuw dienen te worden opgebouwd, de economie zou een serieuze dip kennen, geloof me vrij. Het volstaat dat telenet ons ons eigen stukje cloud nu al ter beschikking stelt en toestaan dat we (delen van) een opname hierheen verplaatsen. Ook nooit begrepen waarom je een opgenomen opname niet kan knippen noch inkorten (trim A-B) om zo extra schijfruimte te bekomen...
@Suzy: Wat gebeurt er met de opnames die zijn bewaard op de oude digicorder? Het zou getuigen van wel zeer weinig klantgerichtheid en klantenwaardering mocht het antwoord zijn dat wij allen in Vlaanderen er maar moeten vanuit gaan dat we deze simpelweg kwijt zijn anno 2019, niet?
Het volstaat dat telenet ons ons eigen stukje cloud nu al ter beschikking stelt en toestaan dat we (delen van) een opname hierheen verplaatsen. Ook nooit begrepen waarom je een opgenomen opname niet kan knippen noch inkorten (trim A-B) om zo extra schijfruimte te bekomen...
Dank voor uw reactie....